TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.9.2016.

Stara tvornica duhana u Rovinju od 22. do 25. rujna,uskoro postaje poprište kreativnih ideja i zanimljivih predavača, a ime koje će definitivno odjeknuti ove godine jeJeremy Tai Abbett. On je kreativac i inovator koji surađuje s niz uspješnih kompanija kao što su Adidas, Zalando, Saatchi&Saatchi, a može se pohvaliti i da je suradnik Google-a.

Svoju karijeru Jeremy je započeo kao osnivač i direktor dizajna odgovornog za branding i korisničko iskustvo mobilnog start-upa Stuffle koji je zbog njegovog truda dobio Webby, Lead i Lovie nagradu, a na kraju ju je Apple prepoznao kao jednu od najboljih aplikacija 2012. godine. Od 1996. Abbett radi kao suosnivač tvrtke Fork Unstable Media koja je surađivala s velikim imenima poput Beiersdorf AG, Lufthansa i Daimler te s magazinom Wired Magazine. Također, suosnivač je multidisciplinarnog studija Truth Dare Double Dare koji već 16 godina djeluje kao savjetnik za kulturalne institucije poput Carnegie Hall i Guggengheim, a ujedno je i savjetnik za brendove poput BMW-a, Adobe-a i Gruner + Jahra.

Abbettov kreativni razvoj imao je zanimljivu putanju; s Fork Unstable Mediom radio je na tri projekta koji su kupljeni od strane Muzeja moderne umjetnosti u San Franciscu, a danas je jedan od postdiplomskih osnivača Interaction Design Ivrea. Ono što ovom kreativcu predstavlja stalni izazov je sponzoriranje i mentoriranje start-upova i radionica.

Jeremy Abbett

S motom „Činiti stvari opipljivima“ već tri godine radi za Google gdje podučava druge kako razviti inovacijske vještine te ujedno održava i radionice koje se fokusiraju na kreativni proces. Svojim odlikama kreativnog vođe istaknuo se upravo zbog svog posebnog pristupa tehnologiji za koju smatra da je neodvojiva od kreativnosti. Ne čudi stoga da ga se naziva „kreativnim evangelistom“ jer intenzivno radi na građenju kritične mase koja pruža podršku određenim tehnologijama. To konkretno znači da promovira korištenje određenog proizvoda ili tehnologije kroz razgovore, članke, blogove ili snimljene demonstracije.

Sudeći prema količini projekata, Jeremy Tai Abbett svoju karijeru još uvijek uspješno usmjerava uzlaznom putanjom, a njegovom impresivnom iskustvu i svježim idejama posjetitelji će moći svjedočiti na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem komunikacijskom festivalu u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.      


Bonjour

Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje

TEKST: Bonjour.ba

Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje Majice koje su u Sarajevu postale hit, a ne možete ih kupiti nigdje

U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.   

Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_3
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_06
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_021
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_012

Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.   


bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_301
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_302
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_04
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_018
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_015
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_501
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_07
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_08
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_045

Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_023
 bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_03
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_5
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_401
 bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_402
 

Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)

Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad. 

Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_1
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_022

Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo. 

A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_010
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_2
 

Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar

Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing, Energising i Feel Good sa priborom za vez i porukom dobrodošlice. 

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_017
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_035
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_043
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_057

Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_031
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_038
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_054
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_G_4
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_044

Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.

Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke. 

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_042
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_039
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_059
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_033
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_032
 

Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)

Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_101
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_051

Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_037
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_028
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_025
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_201
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_050

Šta smo zapravo ponijeli kući?

Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_05
bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_056

Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti  i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.

bonjour_ba_cedevita_vitaminska_voda_event_026
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba  
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!