Kradu li poznate dame posao modelima?
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTIOmiljene trendseterice krase većinu jesenskih kampanja U javnost su procurile prve fotografije jesenskih kampanja poznatih brandova i svima njima su zajednička poveznica upravo poznate dame na vizualima. Važnost celebritya u modnoj industriji je prva prepoznala Anna Wintour, a prednost koju donosi činjenica da se upravo poznata dama smješka na vašim fotografijama, odlučili su iskoristiti i Loewe, Jimmy Choo i Burberry.
Novu Burberry kampanju krasi upravo britanski par, svima draga Sienna i glazbenik Tom, koje je u chic krpicama i zagrljene fotografirao Mario Testino. Za potrebe snimanja Jimmy Choo kampanje, Nicole je napravila i mali preobražaj, a mnogi su dočekali s pozitivnim kritikama njenu ulogu sexy i samozadovoljene žene. Monica i Penelope su za Loewe dizajnirali torbe, te ujedno i postale zaštitno lice njihove kampanje. Smiješi li nam se to novi trend u svijetu dizajnerskih kampanja?
D.P.
Foto: designscene.com