TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 8.2.2022.
Četvrto izdanje konferencije održat će se 24.3.2022. online, a otvorit će ga međunarodna stručnjakinja u području organizacijske kulture, Annie Coleman iz Velike Britanije.
Prva konferencija u regiji koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership, u svom četvrtom izdanju bavi se izazovima liderstva u hibridnom načinu rada te rješenjima koja za njih nalaze ženske vještine vodstva koje zaposlenicima pomažu vratiti osjećaj pripadanja i svrhe kao temelj visoke produktivnosti i inovacija.
Konferenciju će iz Velike Britanije otvoriti Annie Coleman, bivša direktorica za organizacijsku kulturu UniCredit Grupe, a pridružit će joj se i Robert Baker, direktor tvrtke za razvoj ljudskih potencijala, Potentia Talent Consulting Limited, te višestruko nagrađivani zagovornik unaprjeđenja položaja žena u poslovnom svijetu.
Svoju viziju ženskih vještina vodstva u hibridnoj budućnosti poslovanja dat će i dr. Maja Zelihić, prodekanica na Forbesovom studiju za poduzetništvo i tehnologiju na Sveučilištu u Arizoni, koju je magazin Global Leaders nedavno uvrstio među 100 najinspirativnijih osoba na svijetu zajedno s liderima poput Elona Muska, Richarda Bransona i Jeffa Bezosa.
Sudionike očekuje još zanimljivih govornika i panelista, a cjelokupni program i raspored bit će objavljen krajem 2.mjeseca. Posebno će biti interesantan panel na temu „Inovacije kroz poslovne prakse koje u središte stavljaju ljude“, a na kojem će sudionici imati priliku čuti bogata iskustva i stavove uspješnih domaćih imena o razvijanju raznolikih timova i stvaranju inovativnih poslovnih okruženja budućnosti.
Ulaznice je od danas do 24.2.2022. moguće kupiti po earlybird cijeni putem maila [email protected], a sve novosti o konferenciji možete pratiti na web stranici www.conference.shhhefica.com.
* * *
Naslovna fotografija: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!