TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.5.2016.
Početkom mjeseca, u Sarajevu je održan Biznis forum – Konferencija poduzetnica i poslovnih žena. Kroz dva dana na konferenciji smo uživali u sjajnim pričama inspirativnih žena koje ustrajno idu prema svom cilju – stvaranju boljeg društva za sebe i sve nas.
Dokaz da uspješne poslovne žene uistinu imaju smisla za humor i fantastične cipele je činjenica da su za poklone jedna drugoj odabrale CHICovnik, prvi planer koji je osmišljen, dizajniran i tiskan u BiH. Iza ideje koja nas je oduševila stoji gospođa Marijana Dinek iz BHWI (Bosnia & Herzegovina Women’s Initiative) Foundation. Kada smo ju pitali kako je došla na ideju, puna optimizma s nama je podijelila svoju priču:
“Kada imate malo vremena za pripremu, a šansu koja se ne propušta, kao što je učestvovati na internacionalnom Biznis forumu i Konferenciji poduzetnica i poslovnih žena, panika je nekako očekivana, a i opravdana. Od vas se očekuje da budete posebne, kvalitetne, prepoznatljive, pametne, poslovne, elegantne, moderne... i sve to sa STAVOM! Upravo zato trebate najbolji brend koji ćete vi predstaviti, a i on vas.
Kada smo nas, četiri žene tima BHWI Fondacije, s FANTASTIČNIM cipelama i smislom za HUMOR, a ne paniku, sjele za stol, svaka sa svojim planerom u ruci – rješenje o poklonu i brendu koji će nas predstaviti je bilo jasno – CHICovnik! Bez njega ne možemo mi, pa kako bi mogle ostale poslovne i uspješne žene? Zato smo ga odlučile darovati eminentnim ženama iz svijeta biznisa, diplomacije politike, kulture i medija, jer znamo da sve što im je potrebno imaju na njegovih 400 stranica. Samo raspuste svilenu mašnu sa znakom naše Fondacije (kojom smo za ovu priliku ukrasili CHICovnik uz obvezan upit i odobrenje MODAMO tima kako to ozbiljni brendovi i zahtijevaju) i poklon je tu, spreman za korištenje.
I na kraju smo ostali uz pitanja uspješnih poslovnih žena iz raznih krajeva svijeta – imate li CHICovnik na tom ili tom jeziku? Imat ćemo! Obećale smo. Jer nam treba !”
Užitak je bio gledati uspješne dame raznih profesija kako ponosno, krasopisom upisuju svoje ime i prezime na prve stranice našeg planera, a mi im želimo da ga ispune nezaboravnim uspomenama i vrhunskim poslovnim uspjesima! Za 2016 sa stilom!
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!