TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 19.3.2024.

Na samo nekoliko sati vožnje, ljubitelji dobre glazbe imat će priliku ove godine prisustvovati koncertima nekih od najvećih glazbenih imena.


Arena Pula, Arena Zagreb i zagrebački Hipodrom lokacije su na kojima će se kroz čitavu godinu održavati glazbeni spektakli za pamćenje, a mi vam danas donosimo listu svih glazbenika koji će se naći na ovim podijima.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jason Derulo (@jasonderulo)



Zvučna imena koja su se našla na ovom popisu donose na scenu različite žanrove te svatko od vas može pronaći koncert koji dodaje na wish listu. Preporučujemo da karte ulovite što prije, kako biste osigurali svoje mjesto na nekoj od ovih glazbenih avantura, jer se zaista rasprodaju u rekordnom roku.


Koncerti u Zagrebu

Arena Zagreb ugostit će, između ostalih, dva velika glazbena imena – Sting i Nick Cave. Ljubitelji rock i pop žanra slušat će Stinga 27. 5. 2024., a dostupne opcije za karte možete pogledati ovdje.


Foto: @nickcaveofficial



Ako ipak preferirate alternativni indie rock, post - punk i eksperimentalnu glazbu, Nick Cave dočekat će vas na bini 15. 10. 2024., a ulaznice su dostupne na stranici Eventim.hr od danas, točno od 10 h. Budite spremni za klik na link!

Zagreb će ugostiti i Ed Sheerana 10. 8. 2024., na Hipodromu, a ulaznice su dostupne ovdje.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ed Sheeran (@teddysphotos)



U pulskoj Areni također vas čeka pravi spektakl i duga lista renomiranih glazbenika. Mi smo izvodili 6 favorita za svačiji ukus.


Koncerti Arena Pula

Dua Lipa održat će koncert 9. 6. 2024. 
Ulaznice su dostupne od danas (prodaja počinje u 10 h) pa vjerujemo da stignete uloviti svoje prije nego se rasprodaju.


Foto: @dualipa



Ljubitelje klasične glazbe razveselit će vijest da u Pulu stiže i Andrea Bocelli. Bit će održana dva koncerta, 30. i 31. 8., a ulaznice su dostupne ovdje.

 



Povratak u tinejdžerske dane uz Avril Lavigne! Avril nastupa u pulskoj Areni 17. 6. 2024. Sigurni smo da je to vijest koja će obradovati sve nostalgičare koji žele uživo čuti stihove „He was a skater boy…“. Klik na link za ulaznice!

 



Lenny Kravitz – još jedan glazbenik čija popularnost ne prolazi već desetljećima, naći će se u pulskoj Areni 28. 7. 2024. Karte možete pronaći na ovom linku.


Foto: @lennykravitz



Za kraj, na našu listu favorita dodali smo Adria Summer Festival na kojem se posebno ističe jedno ime – Jason Derulo. Festival se također održava u pulskoj Areni, 7. 8. 2024., a ulaznice stižu uskoro.

Nadamo se da ćete uloviti karte svog favorita i ove godine uživati u omiljenim glazbenim hitovima uživo.

* * *
Naslovna fotografija: @dualipa


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!