TEKST:
DATUM OBJAVE: 4.3.2021.
Make up ženama daje bezbroj mogućnosti da dodatno osvježe i naglase prirodan izgled.
U svakoj kozmetičkoj torbici trebalo bi se naći nekoliko nijansi sjenila koja pristaju prirodnoj boji i obliku oka.
Vizažisti savjetuju da na kapak ne stavljate sjenilo u boji vaših očiju jer u tom slučaju dolazi do stapanja boja. Uz ove beauty savjete odaberite tonove koji će dodatno naglasiti prirodnost i oblik oka.
SMEĐA BOJA OČIJU
Make up artisti naglašavaju da uz ovu nijansu oka odlično pristaju svi tonovi, a osobito zemljani u kombinaciji sa crnom ili smeđom maskarom. Uz nešto tamnije smeđe oči trebali bi nanijeti ljubičasto, bakarno ili smeđe sjenilo kojim se možete poigrati i napraviti smokey eye.
Foto: @emmachenartistry
PLAVE OČI
Ova boja oka prilagodljiva je gotovo svim nijansama sjenila i ima najviše mogućnosti za eksperimentiranje s kistom. Tople, kontrastne nijanse poput sedefaste, bakarne ili zlatne naglašavaju prirodan izgled plavih očiju, stoga se za dnevne ili večernje beauty lookove odlučite za paletu tih boja. Uz pastelne ili srebrne boje isprobajte zagasiti smokey eye u bilo kojoj od ovih nijansi.
Foto: @emmachenartistry
ZELENE OČI
Boja crnog vina idealna je za dame koje imaju zelene oči. Make up artisti smatraju da je svijetloljubičasta najpogodnija za oči tamnozelene nijanse. Tako boju lavande možete kombinirati sa crnim eyelinerom i dodatno istaknuti ljepotu oka.
Foto: @emmachenartistry
Foto: @sminkanje.sa.jelenom
***
Naslovna fotografija: @emmachenartistr
Tekst: Ana Bošnjak
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!