TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 11.5.2022.
Sutra u kinu Meeting Point počinju Dani evropskog filma u Bosni i Hercegovini – filmska revija zahvaljujući kojoj će publika od 12. do 22.5. imati priliku uživati u 11 najboljih evropskih filmova, uz besplatan ulaz na sve projekcije. Projekcije počinju svaku večer u 19.30 sati, a besplatne ulaznice se preuzimaju u kinu Meeting Point sat vremena prije početka projekcije.
Program povodom Dana Evrope u Bosni i Hercegovini organizuju Mreža državnih instituta za kulturu zemalja članica Evropske unije u Bosni i Hercegovini (EUNIC) pod predsjedanjem Francuskog instituta u BiH i Info centar Evropske unije u Bosni i Hercegovini. Na otvorenju programa u kinu Meeting Point, u četvrtak, 12.5. u 19.30 sati, publici će se obratiti ambasador Johann Sattler, šef Delegacije Evropske unije u BiH i specijalni predstavnik EU u BiH, Serhii Miniailo, otpravnik poslova Ambasade Ukrajine u BiH i Emilie Riviere, prvi sekretar Ambasade Francuske u BiH.
Dani evropskog filma počinju projekcijom filma “Divlja polja” (Yaroslav Lodygin, 2018.), a film predstavljaju Ambasada Ukrajine u Bosni i Hercegovini i Arthaus Trafik. Film prati Hermana, koji je primoran da se vrati iz Harkova u svoj rodni grad u Donbasu kako bi preuzeo benzinsku pumpu svog brata na koju je oko bacila prekogranična mafija. Divlja polja koja okružuju pumpu su historijska kapija od istoka prema zapadu – mjesto gdje se različiti interesi uvijek i iznova sukobljavaju. Događaji na staroj benzinskoj pumpi postaju slika suludog života i društvenih odnosa u Ukrajini.

U petak, 13.5., na programu je komedija “Parfemi” (Grégory Magne, 2019.) – film predstavljaju Ambasada Francuske u Bosni i Hercegovini i Francuski institut u Bosni i Hercegovini. U subotu, 14.5., na programu je film “ACASĂ - Moj dom” (Radu Ciorniciuc, 2020.), koji predstavlja Ambasada Rumunije u BiH. “Šampioni” Javiera Fessera, koji predstavlja Ambasada Španije u BiH, na programu je u nedjelju, 15.5.. U ponedjeljak, 16.5., na programu je film “Lak život” (Orso Miyakawa, Peter Miyakawa, 2019.), koji predstavlja Ambasada Italije u BiH. Film Miroslava Mandića “Sanremo” (2020.), koji predstavlja Ambasada Slovenije u BiH, na programu je u utorak, 17.5.. U srijedu, 18.5. na programu je “Oskar i Lili – Gdje nas niko ne zna” (Arash T. Riahi, 2020.) koji predstavlja Austrijski kulturni forum, a u četvrtak 19.5. publika ima priliku vidjeti film “Auerhaus” (Neele Leana Vollmar, 2019.), koji predstavljaju Ambasada Njemačke i Goethe-Institut u Bosni i Hercegovini. U petak, 20.5. na programu je film “A onda smo plesali” (Levan Akin, 2019.), koji predstavlja Ambasada Švedske u BiH. Film “Sjenke” (Bohdan Sláma, 2020.), koji predstavlja Ambasada Češke Republike u Bosni i Hercegovini, na programu je u subotu, 21.5..
Program završava u nedjelju, 22.5., projekcijom filma “Sitne priče” (Attila Szász, 2019.), koji predstavljaju Ambasada Mađarske u Bosni i Hercegovini i Nacionalni filmski institut Mađarske.
Filmovi se prikazuju s titlovima na BHS i engleskom jeziku, a program možete pogledati i na ovom linku. Za više informacija o programu i filmovima, možete posjetiti i ovu stranicu.
***
Naslovna fotografija: Kino Meeting Point PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!