TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.12.2011.

Napravite doma frizuru kao Blake Lively    Ona je zbilja kraljica „DO-IT-YOURSELF“ frizura. Nakon razbarušenih pletenica koje smo viđali na njoj cijelo ljeto, Blakeina je zimska varijanta izgleda konjski rep. Naime na Chanelov događaj je naravno odjenula Chanelov dizajn, a frizuru je razbarušila i napravila razdjeljak u stranu. I vi ovo jednostavno možete napraviti pred ogledalom. Dakle

Nakon što ste na prednjem dijelu kosu razdijelili na jednu stranu, ostavite razdjeljak par centimetara, a onda drugi dio kose na potiljku natapirajte pomoću češlja i odignite malo od tjemena. Ovo je ponovno trik za volumen. Skupite ostatak kose i na potiljku ga gumicom učvrstite u rep. Kosu tik uz gumicu ponovno malo natapirajte, a vrhove repa uvijanjem pramena kose oko svoje osi formirajte u špiceve. Naprijed pustite par nemarnih pramenova koji padaju uz lice i vaša hollywoodska frizura je tu.


A.P.

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!