TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.9.2019.
Nešto kasniji odlazak u krevet, nedostatak motivacije ili preduga lista obveza..., postoji više razloga zbog kojih se na poslu možemo osjećati umorno.
Ponekad se odgovor u povratku koncentracije krije u radu sa slušalicama ili biranju opcije mute na telefonu, dok je ponekad za povratak volje za rad potrebno malo smijeha, kratka šetnja i mala pauza.
U nastavku smo izdvojili još par jednostavnih trikova koji će vam pripomoći da vratite motivaciju za daljnji rad u uredu.
UMJESTO KAVE, PIJTE VODU
Uredu je naravno jutro započeti uz šalicu kave, no, kada oko podnevna osjetite prve znakove pada koncentracije, nemojte posezati za još jednom šalicom kave. Kofein možete potaknuti ubrzan rad srca, kao i znojenje. Zato birajte čašu vode koja će vam također dati energiju, ali i rezultirati zdravijim organizmom.
Savjet plus: Termalna vodica također će biti super boost i osvježenje kada osjetite pospanost i umor.
PRAVILO '20 MINUTA'
Kada osjetite da je umor već uzeo maha, napravite pauzu. Dvadeset minuta radite aktivnosti koje nemaju nikakve veze s poslom. Prošećite niz ured, katove, vani. Razgovarajte s kolegama o svakodnevnim temama. Pozovite člana obitelji na telefon. Ta pauza pomoći će vam da se opustite i započnete dalje s poslom svježi i odmorni.
BUDITE REALNIJI PRI POSTAVLJANJU CILJEVA ZA DAN
Kako ne biste izgubili fokus oko obveza koje su uistinu važne, pazite da pravilno organizirate vrijeme kojim raspolažete. Svaki dan imajte top 3 zadatka koja trebate obaviti i popisane manje korake koje vode ka ostvarenju tih ciljeva. Teže zadatke uvijek obavljajte ujutro, kada je vaša koncentracija najviša, a za poslijepodne ostavite jednostavnije obveze.
PREUREDITE RADNO MJESTO
Ponekad je nered na radnom stolu i hrpa papira koja vas vreba već nekoliko dana razlog zašto se osjećamo pod stresom. Gotovo je nemoguće održati fokusiranost kad stalno morate kopati po stvarima kako biste našli ono što vam treba. Napravite mini pauzu te kreirajte radno mjesto koje će vam mamiti osmijeh na lice. I zatim se vratite obvezama uz čaj od kamilice. A za sutra si zapišite kupovinu mirisne svijeće i svježeg cvijeća, kako bi vaš radni stol uistinu bio vaša mala kreativna oaza.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!