TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.7.2017.
Sa svakim novim predstavljanjem noviteta na beauty sceni, naša make-up kolekcija u kupaonici raste, kao i broj napola korištenih ili proizvoda kojima je istekao rok trajanja. Srećom, postoji veliki broj programa koji nas motiviraju da postanemo odgovorniji prema proizvodima koje imamo u ormariću, recikliramo i naposljetku budete nagrađeni za cijeli proces. Zvuči vam zabavno?
#Terracycle
Terracycle je globalna platforma na kojoj možete reciklirati većinu beauty proizvoda koje imate u svom ormariću. Potrebno je da se logirate na njihovu stranicu, a možete poslati gotovo svaku make-up ambalažu ili proizvode za kosu. Surađuju s kompanijama Maybelline, L'oreal, Signal, Garnier ili L'Occitane. Kada detaljnije promotrite suradnje koje su napravili sa ovim brandovima, vidjet ćete da za npr. za svaki L'Occitane prazan/poluprazan proizvod koji donesete u za to predviđenu trgovinu, dobivate i 15% za kupovinu proizvoda čije je pakiranje reciklirano.
#MAC
Svi oni koji su dio MAC programa za šest praznih tubica ruža dobivaju jedan novi gratis po svom odabiru.
#LUSH
Svi oni koji su dio Loyal Lush programa za pet praznih recikliranih crnih pakiranja njihovih neodoljivih proizvoda za tijelo, lice ili kosu dobivaju jedan novi.
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!