Kako su svjetski tjedni mode postali dostupni svima? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Kako su svjetski tjedni mode postali dostupni svima?

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
7.3.2014.

Lajk za lajk, follow za follow   Sjećamo se našeg uzbuđenja kada smo 2010. godine planirali naš odlazak u London, na London Fashion Week. Bili su to mjeseci pregovaranja s PR službama dizajnera koji izlažu u Londonu i nebrojeni mailovi koji su otišli na njihove adrese. Sve to u cilju da im MODAMO.info predstavimo kao modni portal od značaja za našu regiju, kroz koji će naši čitatelji ekskluzivno osjetiti duh i događanja na tjednu mode. Sada na ovu riječ 'ekskluzivno' možemo zaboraviti. Naime, baš kao i Chanelova zadnja revija, tjedni mode su postali poput lanca supermarketa, svima dostupni, svima udaljeni samo par klikova na računalu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

front_row_2010

Prvi red. 2010. godina

Da se razumijemo, nemamo ništa protiv live streaminga (dapače, njegove čari uživamo u potpunosti), ali onaj veo tajni koji čini draž jednog backstagea, ili zabave u dizajnerovu čast nakon revije, više nema. Danas ne morate imati rezultat iza sebe da biste ušli u dizajnerov atelje i pogledali njegove skice. Ne, ne, morate biti jednostavno dovoljno inteligentni da otvorite Instagram profil. Isto tako ne morate imati ni pozivnicu za zabavu koja prati lansiranje nove kolekcije – opet, dovoljno je da jednostavno svakih par minuta refreshate Rihannin profil na već spomenutoj društvenoj mreži. Doduše, ne morate biti ni nešto posebno da vidite piercing na njenim bradavicama (znamo, to nema veze s modom, ali simpatično označava nedostatak one riječi 'ekskluzivno' s početka priče).

front_row_2013

Prvi red, 2013. godina

I što se dogodilo 'zahvaljujući' toj supermarketovskoj dostupnosti? Dogodilo se to da se modne kritike i osvrti na revije objavljuju direktno iz prvog reda, nestalo je iščekivanje i smislene rečenice od strane stručnog oka. Novine se ne kupuju (istina, ne kupuju se odavno), a internet portali rade kao ludi da vijest objave dok još revija nije ni završila. Kritike pišu svi, i svatko čita sve.

U supermarketu možete kupiti sve – od mljevenog mesa do mirisne svijeće. Što ćemo dobiti od mode u svijetu gdje se lajk zamjenjuje za lajk i follow za follow – ostaje nam vidjeti.

A.Ć.
Foto: via MODAMO.info, style.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno