TEKST:
DATUM OBJAVE: 15.3.2021.
Nezaobilazni sadržaj naše torbice bez kojeg ne izlazimo iz stana, od prošle je godine, uslijed pandemije postala i zaštitna maska za lice.
Kako smo svoju svakodnevnicu prilagodili situaciji u kojoj se nalazimo, tako su nam i beauty navike u skladu s istom.
Ukoliko ste ruž nanosili samo u kupaonici i eventualno obnavljali nakon jela, sad to zasigurno radite mnogo češće. Iako su usne za vrijeme nošenja maske skrivene i u fokusu su oči, svoje se omiljene boje ruža ipak ne morate odreći. Donosimo nekoliko savjeta kako da ruž duže ostane postojan na usnama.
Foto: @mstreinta
REDOVITI PILING USANA I „TAPKANJE“ KOREKTOROM
Kao i do sada, redovito upražnjavajte piling usana kako bi bile hidratizirane i glatke te dobra podloga za nanošenje ruža. Pogodnom bazom za nanošenje omiljene boje ruža pokazati će se i klasični korektor za područje oko očiju, samo obratite pažnju da bude vodootporan i dovoljno hidratantan.
Foto: @harperandharley
NUDE OLOVKA NIJE NAMIJENJENA SAMO ZA RUBOVE USANA
Kako bi usne izgledale punije i naglašenije, te nanošenje ruža učinile postojanijim, obrubite ih olovkom u nude nijansi. Ne zaboravite olovku nanijeti na cijelu površinu usana, ne samo na rubove.
Foto: @harperandharley
ODABERITE MATIRAJUĆE FORMULE RUŽEVA
Da bi ruž bio dugotrajniji, nanesite ga u slojevima. Pri tome se koristite četkicom, ne samo zbog preciznosti nanošenja nego boljeg prijanjanja ruža na usne. Sjetite se i starog trika i „poljubite“ maramicu kako bi odstranili višak ulja iz proizvoda. Završni sloj ruža bi trebao biti u istoj nijansi, ali u mat verziji.
Foto: @harperandharley
A ŠTO UČINITI KADA SE RUŽ IPAK RAZMAŽE?
Korektor u sticku može riješiti vaše probleme sa razmazanim ružem. Ne zauzima mnogo prostora među ostalim sitnicama u torbici, a može učiniti mnogo za vaš make up. Vrhovima prstiju nanesite korektor preko mrlja čime ćete prekriti nedostatak i ružu dati jaču boju i bolji efekt.
***
Naslovna fotografija: @rebelattitude
Tekst: Ana Bošnjak
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!