Kako se izvući iz ludnice zvane 'Vaš inbox je pun'?
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBI kao da računalo samo po sebi nije dovoljno, tu su i tablet, a zatim i smartphone koji će vas točno kao švicarski sat podsjetiti da imate novi NEPROČITANI mail.
Vjerujemo da ste se i sami mnogo puta našli u situaciji kada ne znate kako pristupiti svom inboxu koji vrišti od mailova? Odakle početi, kako pronaći mail koji je važan i pokušavanje da se prisjetimo jesmo li odgovorili na onaj zadnji mail za narudžbu su samo neki od problema koji se javljaju već u 8:30h.
Stoga smo se bacili na istraživanje, prikupili vlastita iskustva i iskustva nekih poprilično sjajnih žena i došli smo do par zaključaka koji uistinu uljepšavaju jutarnje otvaranje inboxa. Možda će vam se činiti bezazlenima jer ste u situaciji kada mislite da vam tri asistenta ne mogu pomoći, no zašto ne pokušati s nekima od njih? Jedno je sigurno – ne mogu škoditi.
#Facebook poruka nije e.mail!
Kao ni Viber. Ni WhatsApp.
Još danas uzmite svoj smartphone i isključite sve notifikacije svih aplikacija koje su vam instalirane. Ukoliko se bojite da ne propustite nešto važno, zapitajte se kada ste zadnji put važnu poslovnu ponudu na koju ste trebali odmah odgovoriti, dobili u Facebook poruci ili na WhatsApp? Ove aplikacije su pomoćne i korisne su za posao, no mail ipak ima veći prioritet, stoga pregledavanje ovih aplikacija jednom dnevno će biti sasvim dovoljno. Ukoliko naučite svoje suradnike da ste dostupni 24/7 na svim kanalima komunikacije, oni će to naravno i uzeti zdravo za gotovo.
#Odaberite ugodan zvuk notifikacije za e.mail.
Ukoliko vas uši zabole svaki puta kada čujete neugodan i nespretan zvuk notifikacije za mail, postajete neraspoloženi i prije nego otvorite njegov sadržaj. Otvorite postavke na mobitelu i odabirite ugodan i lagan zvuk notifikacije za mail.
#Napravite prioritete!
Mailove tretirajte kroz tri skupine. Prvi i najvažniji su oni kojima se trebate posvetiti što ranije. To su mailovi koji vam donose ili odnose novac i time zahtijevaju vašu trenutnu pažnju. Druga skupina mailova je ona koja utječe na vaše redovno poslovanje, kao što su dodatni zahtjevi kupaca. Njih je dovoljno da pročitate i obilježite kao važne. Ne zahtijevaju vaš automatski odgovor i možete im se vratiti u tijeku dana. Treća skupina mailova dolazi od osoba koje vas traže za uslugu ili vam nude suradnju. Obzirom da su od svih ostalih kompanija i osoba odabrali upravo vas, razumjeti će da i o njihovoj ponudi trebate malo i razmisliti. To im i napišite u jednoj rečenici nakon što pročitate mail, a svoj odgovor i/ili komentar možete poslati u tijeku sutrašnjeg dana.
Foto: via tumblr, stockholm street style