TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 9.4.2020.
Globalna pandemija mnoge od nas je već polako naviknula na rad od kuće. Kompletna situacija postaje mrvicu kompleksnija kada dođe ponedjeljak i podjela između radnih navika, kućnog ureda te kućnih obveza zvuči kao nemoguć izazov.
No, postoji par trikova uz pomoć kojih možete od ranog jutra pokrenuti svoje kotačiće i motivirati se za što produktivniji dan.
Kako se fokusirati na poslovne obveze od kuće nakon dugog vikenda, otkrijte kroz savjete u nastavku.
KVALITETAN DORUČAK JE VAŠ NAJBOLJI PRIJATELJ
Doručak bogat proteinima i osvježavajući sok popraćen šalicom najdraže kave idealan je početak dana koji već zvuči skoro kao dovoljan boost za radni dan koji vas očekuje.
KREIRAJTE RASPORED
Prije no što vaše radno vrijeme započne, uzmite svoj planer, rokovnik ili omiljenu bilježnicu i napišite vaš raspored za danas.
Što ste precizniji, realniji, konkretniji, to će se taj plan prije ostvariti i pomoći vam da ostanete uistinu fokusirani i produktivni, pa čak i nakon dugog vikenda i to dok radite od kuće. Možda zvuči izazovno uskladiti svoju poslovnu rutinu sa rutinom doma, pogotovo kada granice skoro da nema, ali uz pravilno planiranje postići ćete željene rezulate.
ODREDITE KOJE JE VAŠE MJESTO ZA RAD I ORGANIZIRAJTE GA
Istražite i odredite koji dio vašeg doma za vas kreira najbolju zonu za rad. Nakon toga dajte sve od sebe da to radno mjesto bude uredno, posloženo i da na njemu krijete sve one sitnice koje vam trebaju iz dana u dan dok radite.
ISKLJUČITE DRUŠTVENE MREŽE MAKAR ZA PRVE PRODUKTIVNE SATE
Prvi sati izjutra za brojne poslovne ljude među vama, ujedno su i najproduktivniji sati za rad. Upravo jutro trebate rezervirati za najteže i one poslove koji traže vašu maksimalnu posvećenost i angažiranost. Probajte upravo u ovom periodu ne osvrtati se na notifikacije i poruke, kako biste bez ometanja odradili sve obveze koje vaš planer krije.
OSTAVITE KUĆANSKE POSLOVE NAKON RADNOG VREMENA
Umjesto da između pisanja mailova trčite kako biste upalili mašinu i složili igračke, pokušajte uistinu odijeliti vrijeme za rad i vrijeme za pospremanje. Ukoliko prekidate svoju radnu atmosferu sa kućanskim poslovima, vaše razmišljanje biti će također prekinuto i motivacija će postajati sve manja i manja. Iako se čini bezazlenim, kreiranje ovakve navike učiniti će puno za vaše fokusiranje na radne obveze, pogotovo kada je radni tjedan tek počeo.
UŽIVAJTE U SVOJOJ PAUZI KOLIKO GOD MOŽETE
Umjesto da se forsirate i pokušavate ugurati što više posla unutar onih 8 sati radnog vremena, pokušajte napraviti malene pauze koje će vam omogučiti da uzmete neku užinu, udahnete svježi zrak na balkonu ili jednostavno pročistite misli. Na taj način ćete se moći svježiji vratiti svom poslu.
NAZOVITE SVOJE KOLEGE S POSLA
Ukoliko se ne možete fokusirati ili niste navikuti raditi od kuće, dobar trik je da nazovete svoje kolege s posla s kojima inače dijelite ured.
Oni će vam opet probuditi tu atmosferu koja inače vlada kada radite zajedno i motivirati vas da se zaista bacite na posao. Također, možete ostaviti upaljenu kameru pored laptopa i zajednički raditi, virtualno.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!