TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.9.2019.
Kada ste god u nedoumici kako razvedriti dragu osobu, odgovor se najčešće krije u malim svakodnevnim gestama.
Buket cvijeća pažljiv je odabir uz koji ćete zasigurno izmamiti osmijeh na lice drugoj osobi, kao i kroz SOS savjeti iz osobnog ugla oko svakodnevnog balansa između privatnih i poslovnih obveza.
Uz šalicu mirisnog čaja, domaće kekse i razgovor sigurno ćete im uljepšati dan, a u nastavku smo izdvojili još par prijedloga kako razveseliti tužnu prijateljicu ili jednostavno dragoj osobi pokazati da vam je jako stalo do nje.
PRIPREMITE MU/JOJ OMILJENO JELO
Ako je vaša prijateljica bezvoljna, muž umoran ili sestra u strahu kako će proći ispit, probudite joj omiljene uspomene te potaknite val pozitivne energije uz njihovo omiljeno jelo. Slatko ili slano (ili možda oboje), vi birate. Hrana nas potiče da napravimo pauzu, uživamo u svakom zalogaju i kroz razgovor opustimo se te odmaknemo od svih briga taj dan.

ZAGRLITE JU/GA I POZOVITE NA RAZGOVOR
Dokazano, zagrljaj potiče val hormona sreće i osjećaj zadovoljstva, a u kombinaciji s razgovorom o temama koje muče vama dragu osobu može biti recept za pozitivne vibracije. Kroz razgovor im možete olakšati dan i pomoći da njihove brige ne postanu vlasnici njihovih misli i raspoloženja.
DARUJTE IM DAN ZA ODMOR
Ponekad je manjak sna zbog niza obveza, kako obiteljskih, tako i poslovnih, razlog zašto se pojedine osobe osjećaju anksiozno. Kako biste to ispravili, prijatelju ili prijateljici pomozite s novim projektom ili budite teta nestašnoj dječici na makar sat vremena kako bi se oni pronašli malo vremena samo za sebe. Vi ćete dobiti nova iskustva, a vama draga osoba željeni odmor.

TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!