TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.6.2019.
Puder je neizostavan dio makeup rutine svake dame. On daje ujednačen izgled i svježinu licu te sakriva sitne nedostatke.
Zbog toga je itekako važno birati makeup formule koje će lijepo matirati kožu, no, ujedno biti prozračne, lagane i ugodne za nošenje. S obzirom na to da odabir idealne teksture i nijanse pudera predstavlja izazov mnogima od nas, pripremili smo mali beauty šalabahter koji će odgovoriti na sve vaše nedoumice kada je u pitanju ovaj makeup proizvod.
BIRAJTE PUDERE KOJI ODGOVARAJU VAŠEM TIPU KOŽE
Pri isprobavanju pudera, prvo vodite računa o teksturi i prekrivnoj moći, a onda i nijansi pudera. Normalnoj i suhoj koži će odgovarati lako razmazivi i kremasti puderi, a mješovitoj i masnoj puderi, s mat efektom i korektivni puderi. Imajte na umu i da se puder treba stopiti s vašom kožom i biti ugodan za nošenje kroz cijeli dan.
NJEGA JE KLJUČNA ZA LIJEP I PRIRODAN IZGLED LICA
Boravak na otvorenom i u klimatiziranim prostorima ostavlja traga na našoj koži – dehidrira je i potiče perutanje, zbog čega je hidratacija jako važna. Kroz cijeli dan. Shodno tome, prije nanošenja pudera, uvijek kožu nahranite hidratantnom kremom.
BIRAJTE NIJANSU ĆE SE SLAGATI I S BOJOM VAŠEG VRATA
Kako biste dobili ujednačen makeup look, važno je da birate nijansu pudera koja će prirodno izgledati na licu, ali i vratu. Kada isprobavate puder, nanesite ga na liniju uz čeljust i razmažite ga s obje strane. Ako lijepo prekriva i nijansom odgovara ostatku lica, ali i vratu, imate idealnu nijansu.
KOREKTOR JE KLJUČAN ZA PREKRIVANJE NEDOSTATKA NA LICU
Ako želite prekriti crvenilo ili sitne nedostatke, korektor nanesite prije pudera. Ako korektor želite nanijeti na područje oko očiju, stavite ga nakon pudera. Kada je u pitanju nanošenje pudera na lice - počnite od sredine lica, a zatim ga nanosite prema kutevima lica kružnim pokretima.
PRIMER I FIKSATOR ĆE ZAOKRUŽITI VAŠ LOOK
Primer pomaže da puder ostane što postojaniji na licu, što nam je u ljetnim mjesecima itekako potrebno. Fiksator je s druge strane završni korak, koji cijelokupan makeup čini otpornim na vanjske utjecaje.
***
Naslovna fotografija: @jodielapetitefrenchie
Tekst: Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!