TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.8.2019.
Baš kao što s velikom znatiželjom čitamo kako uspješne dame započinju dan, s jednakom znatiželjnom istražujemo i rituale kojima vjeruju nakon radnog vremena.
Uvijek je jako izazovno ostaviti poslovne obveze na radnom mjestu i u potpunosti uživati u slobodnom vremenu, no, kako biste postigli balans, važno je kreirati provjerenu rutinu koja će vas inspirirati i motivirati.
Ovo je pet trikova kojima vjeruju uspješne dame kada je u pitanju svakodnevnih balans između poslovnih i privatnih obveza.
NE RAZGOVARAJU O POSLU NAKON ŠTO IZAĐU IZ UREDA
Osjećaj treme koji se javi kada ne završimo posao ili smo nestrpljivi oko ishoda određenog projekta, često su razlog zašto i nakon radnog vremena razmišljamo o poslu i ne stižemo se posvetiti ostalim obvezama, osobnom rastu ili dragim ljudima. Kako biste izbjegli taj scenarij, pokušajte napraviti jasnu granicu između privatnih i poslovnih obveza te u potpunosti uživajte u svemu onome što vam život nudi nakon radnog vremena. To su sitne stvari koje će vam pomoći da se ponovno inspirirate i motivirate i već od sutra uspješno završite vaš zadatak.
ODVAJAJU POLA SATA SAMO ZA SEBE
Čitanje knjige, njega lica, opuštena kupka ili kuhanje – svatko od nas na različit način shvaća trenutke opuštanja i bez obzira kojih se od ovih primjera vama najviše sviđa, pokušajte svaki dan odvojiti malo vremena za sebe i kreiranje balansa u užurbanom danu.

VRIJEME PROVODE S OBITELJIMA I PUNE BATERIJE UZ DRUŽENJA S DRAGIM LJUDIMA
Zajednički objedi, igranje društvenih igara, šetnje ili filmski maratoni-sve su to sitni rituali uz koje vežemo najslađe uspomene i uz koje se osjećamo opušteno. Smijeh i razgovor su uvijek pametna ideja, bez obzira na dan, satnicu ili povod.
PRIJE SPAVANJA, NAPRAVE TO-DO LISTU ZA NAREDNI DAN
Korak koji će vam pomoći da smireniji idete u krevet, znajući da sve stvari imate pod kontrolom. Tako ćete na najbolji mogući način organizirati dan za sebe i biti svjesniji svega što vas čeka.

PRIORITIZIRAJU SAN
San je ključan za koncentraciju naredni dan, kao i osjećaj odmorenosti i kreativnosti. Upravo zbog toga brojne dame paze da, svaki dan idu na spavanje u isto vrijeme i spavaju od 6 -8 sati.
Prvi je to korak uz koji će se probuditi nasmijane i spremne za sve što im novi dan pruža...
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!