TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.3.2016.
Prvih sat vremena provedenih na poslu mogu uvelike utjecati na ostala poglavlja vašeg radnog dana. Pravilna organizacija ujutro dodatno će povećati vašu produktivnost i motivaciju kroz dan. Pregledavajući savjete poznatih dama i uspješnih managera, primijetit ćete da su njihova jutra uvijek unaprijed organizirana te da se drže gotovo jednake rutine.
Male sitnice poput zdrave prehrane, naime dokazano je da nezdrava hrana može smanjiti vašu koncentraciju za 60%; i razgovor s kolegama dokazano može utjecati na vašu motivaciju tijekom dana. U nastavku smo izdvojili jutarnju rutinu pet uspješnih dama koje vam mogu poslužiti kao inspiracija za kreiranje vama produktivnog rasporeda.
#Jessica Alba, glumica i osnivačica The Honest kompanije
Poznata zaposlena mama ujutro ustaje rano, doručkuje sa obitelji, vozi djecu do škole i odlazi na posao.
Dan započinje s unaprijed isplaniranim sastancima sa članovima svoje kompanije. „ Budući da sam uključena u sve segmenta donošenja kreativnih odluka, od marketinga preko razvoja proizvoda do njegovog pakiranja, imam dosta posla i radim u dosta različitih segmenata."

#Lauren Conorad, dizajnerica i direktorica web portala
Kad dođe na posao, prva stvar koju radi ova poznata dama i voditeljica popularne lifestyle adrese i shopa, jeste razgovor sa svojim suradnicima i zaposlenicima. „Zaposlena žena ne treba biti samo za radnim stolom 24/7. Razgovor s drugim osobama tijekom radnog vremena vam može pomoći da vratite motivaciju i dobijete inspiraciju za daljni rad.“

#Marissa Mayer, CEO Yahoo kompanije
Budući da njeno jutro započinje s inboxom punim emailova, Marissa radi dvije stvari. Prvi sat vremena provodi postavljajući agendu za daljni rad, kako bi ostala produktivna i fokusirana. Svako jutro kreira listu od 5 stvari na koje se treba fokusirati i listu stvari koje očekuju da će njeni suradnici napraviti u tom dana. „Ukoliko razmišljate o stvarima koje su na dnu vaše to-do liste, to je uistinu bespotrebno trošenje vašeg dana.“

#Eva Chen, voditeljica modnih partnerstva u Instagram kompaniji
Bivša urednica Lucky magazina, svako jutro ima istu naviku. Ustaje se u 6:30h, u uredu je od 9:00 do 9:30h, a nakon toga, svoj ured opremi zdravim i hranjivim obrocima. „Moj ured je često riznica namirnica kupljenih u pekarnici, zato uvijek donosim voće. Mislim da je zdrava prehrana formula za zdrav izgled, zdravu kožu, sve.“

#Blake Lively, glumica
Blake vrijeme na poslu koristi za učenje i poslovni rast. „Posao je stvar ljubaznosti poslovnih stručnjaka koji pomažu jedni drugima. Shvatite da ima prostora za svakoga, dokle god radite dovoljno jako. Volim raditi, ali ono što je važnije za mene, jeste kad radim nešto za što nisam završila studij. Oduvijek sam gladna znanja i iskustava i oslanjam se dosta na prijatelje i svoje drage.“

Foto: lauren conard.com, pinterest.com, audreymagazine, dailymail.co.uk
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!