TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.10.2019.
Bez njih je gotovo nemoguće zamisliti naše ležerne kombinacije u hladnijim danima. One upotpune svaki look, utječu na cjelokupan dojam, a nerijetko su i u fokusu cijelog outfita.
Dizajneri su i ove sezone predstavili nekoliko varijanti popularnog modela koji će se odlično uklopiti u razne stilske priče.
KOJI SU MODELI POPULARNI OVE JESENI?
Modeli na vezanje, western, cvjetne čizme te modeli koji imaju zaobljeni, četvrtasti prednji dio su među trendovskim diktatima ove jeseni. Uz njih, klasici koji su dio naših ormara već nekoliko sezona, imaju itekako važnu ulogu. Crne gležnjače, rockerski modeli sa zakovicama te čizme sa životinjskim uzorkom će imati jednako važnu stilsku ulogu ove jeseni.
KAKO IH KOMBINIRATI U TRENDI JESENSKA IZDANJA?
Ovaj dizajn čizama dozvoljava šarolikost u kreiranju svakodnevnih izdanja. Uz uske traperice, džemper i kaput imate cool ležeran look, dok će dečkove traperice s podvrnutim nogavicama, sweatshirt te kaput kreirati još opušteniji outfit.
Za ženstven izgled stilizirajte ih uz suknje do koljena ili džemper haljine preko kojih možete odjenuti kratke jakne ili kaput do koljena. Odlično izgledaju i uz poslovne hlače, sako i baloner. Kao dodatni vodič u njihovom stiliziranju, pronašli smo još 20 izdanja s ovim modelom čizama koje i vi možete kopirati.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!