TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.9.2011.
Novi magazin na bh. modnoj sceni U srijedu 28.09. u Bosamal City Centru u Sarajevu je održana promocija modnog magazina GRAZIA, koji se prvi put pojavljuje na našem tržištu. Magazin GRAZIA je talijanski ženski modni magazin s tradicijom dugom preko 70 godina, a prva GRAZIA tiskana je daleke 1938. godine. GRAZIA brend prepoznale su i druge zemlje, pa se tako ovaj magazin izd
Pojavila su se i mnoga poznata lice iz bh. javnog života među kojima je većina čvrsto vezani za svijet mode. Muška strana prevagnula je odijevanjem odijela, a kod dosta dama primijetili smo provjerenu kombinaciju - malu crnu haljinicu.
Monotoniju je razbila poznata bh. manekenka Emina Karišik u dugoj tirkiznoj haljini, a zanimljiva nam je bila i modna savjetnica Alma Premerl Zoko.
Na predstavljanju magazina prisustvovali su i Dragana Anđić - GRAZIA International Brand Manager za Europu i Robert Čoban predsjednik „Color Press Grupe“ , najveće izdavačke kuće u jugoistočnoj Europi koja je izdavač GRAZIE u regiji, kao i predstavnici talijanske ambasade u Sarajevu. Upravo zbog toga su se na promociji služile odlične talijanske poslastice.
Urednici GRAZIE najavili su nam magazin koji će sadržavati modne trendove, savjete za uređenje doma, modne savjete, nagradne igre i pregršt zanimljivosti, a pri odlasku smo dobili i prvi primjerak ovog magazina.
Što reći, nego prava poslastica za sve zaljubljenike u modu.
Tko je sve uživao na predstavljanju magazina, pogledajte u galeriji.
{gallery}rujan_jedanaest/grazia{/gallery}
Tekst: M.Š./modamo.info
Foto: Monika Šimunac
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!