Kako je ogrlica od pleksiglasa postala hit? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Kako je ogrlica od pleksiglasa postala hit?

Tekst:

Bonjour.ba

MODNI DODACI
26.5.2014.

Dokazana formula uspjeha u modnom svijetu   Koliko vas je na ulicama svoga gradavidjelo ogrlicu s naslovne fotografije ovog članka? A koliko vas zna da ona košta nešto manje od 400 KM? Tako jer, 400 KM, a ne 40 KM po koliko ju možete naći u prodaji preko profila na društvenim mrežama. Kako je došlo do toga, i zašto je baš ova ogrlica od spojenih karika postala najtraženija ogrlica sezone, pročitajte dalje u članku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, kada pomislite da jedna Kate Moss shoppingira dok joj noge ne otpadnu ili da jedna Julia Roberts odlazi u kupnju svečanih toaleta sa svojom najboljom prijom – promislite opet. Stvarna situacija je daleko od toga. Kate Moss na kućnom pragu svakodnevno dočekaju (besplatni) artikli raznih modnih kuća koje joj šalju isključivo najnovije i najbolje iz svojih kolekcija, a sve u nadi da će Kate jedno jutro ustati i baš na sebe nabaciti njihov komad. S druge strane Juliu Roberts dizajneri zovu i pokazuju joj skice haljina koju su dizajnirali baš za nju, opet s istom nadom da će Julia izabrati baš haljinu s njihovim potpisom.

Zašto se tome nadaju? Zato što će Kate to jutro, baš u tom odjevnom komadu fotografirati novinari svih vodećih agencija, zatim će te fotografije kupiti modni mediji i u svojim medijima (s milijunskim čitateljstvom) pisati o njenoj odjevnoj kombinaciji tog jutra. U tom milijunskom čitateljstvu će se zasigurno naći povelik dio onih koji će poželjeti imati dio onoga što ima i Kate Moss (jer oni to zaslužuju) i već ujutro će provlačiti svoju kreditnu karticu u dućanu modne kuće koja je artikal prvotno i poslala na kućni prag Kate Moss. Ista stvar je s gospođom Roberts.

ogrlica_kate

No, vratimo se ogrlici.

Krenuti ćemo kronološkim redom. Ogrlicu je dizajnirala dama imena Diana Broussard. Diana je radila godinama u ateljeima modnih kuća kao što su Calvin Klein, Dior i Gucci. No nakon vremena provedenih radeći za druge dizajnere, Diana je odlučila kako je vrijeme da pokrene vlastitu dizajnersku liniju nazvanu njenim imenom. Pored cipela i intimnog rublja, Diana je pokrenula i liniju nakita, točnije ogrlica koje izgledaju poput sastavljenih karika. Cijena ogrlice je, na početku spomenutih, 400 KM. Ključni trenutak za ogrlicu se dogodio kada je Miroslava Duma fotografirana s prijateljicom Elenom Perminovom u upečatljivoj kombinaciji koju je upotpunila upravo Dianinom ogrlicom. Je li ogrlica stigla na Miroslavina vrata, to ne znamo, no znamo da su nakon te fotografije Dianine karike postale najtraženije karike u gradu. Korak po korak, sve dame su poželjele dio onoga što ima Miroslava Duma, pa su si priuštile Dianinu ogrlicu. Oni koji za nju nisu mogli izdvojiti taj novac su se zadovoljili ogrlicom od pleksiglasa koja je također izrađena u formi spojenih karika.

ogrlica_miroslava

Da nas ne shvatite pogrešno – nemamo ništa protiv ogrlice od spojenih karika od plesiglasa. No, pod dva isključiva uvjeta. Da ju ne nosite s nadom da će ljudi koji vas vide s njom oko vrata pomisliti da se radi o originalnoj Diana Broussard ogrlici, i da ju nosite zato što se vama sviđa. Ne zato što ju je jednom u svoju kombinaciju ubacila Miroslava Duma.

ogrlica_izreka

A.Ć.
Foto: Diana Broussard, Tommy Ton

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno