TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.6.2016.

Na spomen banjalučkog dizajnera Marka Fehera, u mislima nam se stvara slika hrabrih i odvažnih komada za žene i muškarce koji slave futurizam kroz oštre linije te igru formama. Upravo je Marko dizajnirao ljetne uniforme za MF banku, pri čemu je dizajnirati za svijet financija, kako sam kaže, bio velik izazov, budući da se ovaj posao dosta razlikuje od avangardnih kreacija koje je do sada radio.

„Bilo je zanimljivo kombinovati poslovni chic sa strogim imidžom koji svi mi povezujemo s bankama. Rezultat su elegantne i pomalo futurističke uniforme, koje će biti pravo osvježenje u šalter-salama MF banke“, rekao je Feher.  

markofeher banka 1

markofeher banka 2

Uniforme su svedenih linija i rađene od prirodnih materijala. Odlikuje ih funkcionalan i prepoznatljiv dizajn, kao i udobnost.

„Pojam uniforme obično se povezuje s nečim stereotipnim i dosadnim. Međutim, ako u procesu kreiranja dopustite sebi slobodu i odmak od stereotipa, nema razloga da uniforma, iako formalna i stroga po definiciji, ne bude istovremeno sofisticirana i elegantna“, izjavio je mladi dizajner.   

markofeher banka 3

markofeher banka 5

„Za potrebe svojih kampanja uvijek angažujemo isključivo domaće kreativce: grafičke dizajnere, kompozitore, muzičare, producente. Ovo je prvi put da smo radili ovakav projekat i drago nam je da smo imali priliku podržati jednog domaćeg modnog dizajnera. Mi smo mlada, dinamična i inovativna banka, tako da se Marko Feher svojim odvažnim stilom u potpunosti uklapa u naš način razmišljanja“, izjavila je Sandra Lonco, direktorica MF banke.

markofeher banka 6

Fehera pored vrlo specifičnog stila odlikuje i niz uspjeha na domaćoj i svjetskoj modnoj sceni. Njegove revije mogle su se vidjeti na pistama Vancouveru, Sarajevu, Ljubljani, a kao kruna svega je učestvovanje u jednom od najznačajnijih modnih događaja u svijetu – londonskom tjednu mode.

Foto: Saša Savičic


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!