TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.2.2016.
Iako vikend ne planiramo s jednakom pozornošću kao naš radni dan, ipak je potrebno malo organizacijskih vještina kako bi se pametno iskoristili slobodni sati i pravilno se podijelili na vrijeme za obitelj, vrijeme za prijatelje i vrijeme za sebe. Slobodno vrijeme trebali bismo iskoristiti za punjenje baterija, jačanje produktivnosti i prikupljanje inspiracije.
Naravno, svatko od nas ima različite načine kako se pripremiti za sve avanture koje nam nosi novi radni tjedan. Istražili smo kako svoj slobodan vikend provode neke od poznatijih i uspješnijih dama današnjice. Možda upravo u njihovim navikama nađete vaš recept za odmoran vikend koji će vas pripremiti za sve ono što će se naći na vašem rasporedu već u ponedjeljak ujutro.
#Victoria Beckham
Uz kolekcije odjeće, butike diljem svijeta i veliku obitelj, Victoria svoj vikend rezervira isključivo za vrijeme sa obitelji, što i pokazuju njihove brojne zajedničke fotografije.

#Rebecca Minkoff
Jedna od omiljenih dizajnerica na Instagramu, vikend koristi za pisanje i objavu novih zanimljivih poglavlja u svom dnevniku na društvenim mrežama, a često i za brainstorming novih ideja i osmišljavanje novih projekata.

#Taylor Swift
Jedna od najpoznatijih pjevačica današnjice, vikende koristi za mini ekskurzije. Vikend izlet s dečkom ili omiljenom #girlsquad, na vama je da odaberete.
#Michelle Obama
Michelle voli vikende koristiti za tjelovježbu. Dizanje utega, preskakanje konopca, ... razne su tjelovježbe kojima se prva dama želi dodatno pokrenuti za vikend. Zdrav duh u zdravom tijelu.

#Sheryl Sandberg
Sheryl vikend koristi za detoks od mobitela, društvenih mreža i ostalih tehnoloških čuda koji nam kradu energiju tijekom tjedna. Smanjite tonove i vikend provedite u društvu dragih ljudi.
#Cameron Diaz
Cameron nedjelju provodi u kuhinji uz kuharicu. Kako je navela jednom prilikom, nedjelja je dan koji posvećuje sebi i svom zdravlju. Naime, Cameron koristi ovaj dan za pripremu zdravih jela i kupovinu namirnica za cijeli tjedan.

Foto: mydomaine.com, elle.com, scene7.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!