TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.9.2015.
Za mnoge od nas, jutro je dragocijeno vrijeme. Kvalitetno provedeno vrijeme ujutro nam pomaže da se lakše nosimo sa stresnim danom, posložimo obveze i potaknemo produktivnost i kreativnost.
Ukoliko vaša jutra, iako ste se naspavali i dalje ne rezultiraju osjećajem mira i spokoja, ovih 9 dama vam može poslužiti kao inspiracija. Pogledajte kako one spajaju s jedne strane osobne potrebe, obiteljske obveze i zdrav život s druge strane, i pretvaraju u produktivne jutarnje sate.
Arianna Huffington, izvršna urednica AOL Huffington Post Media grupe

Kad se ustane, ne gleda u telefon. Umjesto toga, duboko udahne, zahvali se i razmisli o ciljevima za taj dan. Slijedi joga i meditacija.
Rosie Huntington-Whiteley, model, glumica i dizajnerica rublja

Rosie jutro počinje mini sesijom treninga i pripremom doručka. Slijedi priprema zdravog smoothie napitka, druženje s dečkom i onda, odgovaranje na e-mailove. Bez kave, kaže, osjeća se beskorisnom.
Payal Kadakia, CEO i osnivačica ClassPass

Kadakia voli ujutro vježbati. Pola sata trčanja ili kratki workout doma su njena zamjena za kavu. Kad se osjeća umorno, također nema izgovora za ne-vježbanje. Iduća destinacija je Strabucks, gdje uzima svoj zeleni čaj i isti ritual ponavlja već deset godina.
Michelle Kohanzo, managing direktorica The Land of Nod

Michellino jutro počinje 30 minuta prije dolaska na posla, što je zapravo dovoljno vremena da se spremi i popije što više kave.
Anna Wintour, urednica američkog Voguea i kreativni direktor Condé Nast

Svako jutro, u 5:45h, Anna dolazi u teniski centar kako bi igrala sat vremena tenis. Kratki odlazak doma i ravno do Trade centra gdje Anna već dugi niz godina uspješno obavlja ulogu modne urednice američkog Voguea.
Isabel Marant, modna dizajnerica

Isabel jutro počinje plivanjem, kako bi se lakše nosila sa stresom. Slijedi tuširanje i odlazak po cijeđeni sok od mrkve i đumbira prije odlaska na posao. S poslovnim obvezama se nosi uz šoljicu kofeina, točnije crnu kavu.
Gwyneth Paltrow, glumica i osnivačica Goop, lifestyle stranice

Nakon što odjene djecu i odvede u školu, slijedi rad na laptopu, a onda od deset do dvanaest sati - vježbanje.
Katherine Power, suosnivačica i direktorica Clique Media

Svako jutro, najbolje ju razbudi vježbanje. Najbolje ideje dobije tijekom vožnje od teretane do kuće. Za doručak si najčešće pripremi jaja i tost sa avokadom.
Victoria Beckham, osnivačica i kreativna direktorica branda Victoria Beckham

Pola sata prije nego se djeca ustanu, Victoria se tušira, posveti njezi lica i provjeri email. Slijedi doručak – voće i zeleni čaj popraćen dvostrukim espressom.
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!