TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.2.2019.
Dizajnerica i vlasnica modnog branda Victoria Beckham, supruga i majka četvero djece ima uistinu dinamičan i popunjen raspored. Iako u njenom timu ima asistente koji joj pomažu držati sve obveze pod kontrolom, Victoria je ta koja koordinira cijelu priču i pazi da svi zadaci teku glatko.
Uz brojna putovanja, društvene događaje, rad na kolekcijama i obiteljske obveze, pazi na balans, a na tom putu, pomaže joj rutina uz koju stiže odvojiti vrijeme za sebe, obitelj, ali i posao.
Victoria se budi između 5:30h i 6:00h, kako bi mogla završiti dio treninga prije vožnje djece u školu. Njen trening započinje na traci za trčanje, kada i gleda dokumentarce na TV-u, a zatim slijedi rad s trenerom – trideset minuta radi vježbe namijenjene mišićima nogu, a zatim i ruku. Trudi se da vježba svaki dan kada je doma, dok putovanja koristi kako bi pametno iskoristila dano vrijeme za sve obveze koje ima na određenoj destinaciji.

Zdrava prehrana itekako je važan dio njenog dana. Pazi da svaki dan jedu zdravo i uravnoteženo te pomno planira meni za cijelu obitelj. „Očekujem puno od svog tijela – imam 44 godine, četvero djece, radim puno, putujem. Po meni, kako bi to sve mogla stizati, moram jesti zdravo i vježbati.“ – komentirala je za magazin Guardian. Za doručak često priprema i prepoznatljivi 'green monster' smothie za cijelu obitelj – zdravi miks jabuke, kivija, limuna, špinata, brokule i chia sjemenki.

Do devet sati je u svom studiju, kada zajedno sa svojim timom prolazi kroz sve novosti i detalje vezane za njen brand, od šivanja, odabira materijala, snimanja lookbookova do marketinških kampanja. S njima obično i ruča, najčešće ribu i povrće, te se trudi završiti sav posao do 16:00h kako bi provela što više vremena s obitelji. Doma uživaju u pripremi večeri, razgovoru o školskim obvezama i druženju. Važan dio njene večernje rutine svakako je i njega kože, što joj pomaže opustiti se i pripremiti lice, tijelo, ali i um za nove avanture.

Foto via Victoria Beckham Instagram
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!