TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 1.11.2024.

JYSK je primio odobrenje za svoje ciljeve smanjenja emisija gasova sa efektom staklene bašte od međunarodne inicijative “Science Based Targets (SBTi)”, koja okuplja više od četiri hiljade kompanija koje su se obavezale da će smanjiti emisije plinova sa efektom staklene bašte u skladu s ciljevima Pariškog sporazuma i najnovijim naučnim saznanjima o klimi.

 

S odobrenim SBTi ciljevima usmjerenim na smanjenje emisija u proizvodnji proizvoda, JYSK ima jasan plan za smanjenje svog utjecaja na klimu.

„Ponosni smo što smo dobili pečat na odobrenje inicijative Science Based Targets za naše klimatske ciljeve. Održivost je temeljni dio naše posvećenosti kupcima, zaposlenicima i planeti – to je velik zadatak, ali neophodan. Fokusirani smo na smanjenje našeg utjecaja na klimu i želimo pomoći našim dobavljačima da učine isto. Pri tome održivost treba biti pristupačna i povoljna opcija za naše kupce”, kaže predsjednik i izvršni direktor JYSK-a, Rami Jensen.

 



93% JYSK- ovih ukupnih emisija gasova sa efektom staklene bašte dolazi od proizvoda, robe i usluga kupljenih od dobavljača. Kao dio odobrenih ciljeva SBTi-ja, JYSK će zahtijevati od dobavljača da sami izračunaju svoje emisije i da njihove ciljeve odobri SBTi prije kraja 2028. finansijske godine. Kako bi postigao ovaj ambiciozni cilj, JYSK će dodatno uložiti napor u uspostavljanje još bliže saradnje sa svojim dobavljačima u vezi s temama kao što su prava radnika u lancu opskrbe, kroz međunarodnu organizaciju Amfori.

 



„Budući da gotovo sve naše emisije sa efektima staklene bašte dolaze iz proizvodnje proizvoda koji se nalaze na policama naših prodavnica, nužno je utjecati na dobavljače kako bismo ostvarili cilj. Stoga činimo sve kako bismo ih podržali u izradi njihovih planova smanjenja emisija i kako bi u konačnici zajedno ispunili obavezu smanjenja klimatskog otiska”, ističe Rami Jensen.

 




Smanjenje emisija unutar vlastitih operacija JYSK - a

Iako JYSK - ove emisije sa efektom staklene bašte unutar vlastitih operacija pokrivaju manje od 2% ukupnih emisija kompanije, JYSK će također raditi na smanjenju i tog dijela svog utjecaja. S finansijskom godinom 2022. kao početnom godinom, JYSK ima za cilj ostvariti apsolutno smanjenje CO2e od 50,4% do kraja 2032. finansijske godine.

 




“U nadolazećim godinama tražit ćemo rješenja za smanjenje emisija koje uključuju napajanje, grijanje i hlađenje naših prodavnica, distributivnih centara i kancelarija te smanjenje emisija iz vozila u vlasništvu kompanije. Znamo da je to mali postotak našeg ukupnog otiska, ali još uvijek je važan posao koji svakako treba obaviti”, zaključuje Rami Jensen.

 




Na lokalnom nivou JYSK je aktivan učesnik po pitanju ekologije s naglaskom na aktivnosti koje su imale pozitivan utjecaj na okoliš i društvo te nastavlja provoditi inicijative kao što su donacije raznim obrazovnim i sportskim institucijama i udruženjima.
 

Naslovna fotografija: @by.reetta


Bonjour

Pepco je lansirao set posuđa zbog kojih ćete poželjeti organizovati prazničnu večeru

TEKST: Ada Ćeremida

Pepco je lansirao set posuđa zbog kojih ćete poželjeti organizovati prazničnu večeru Pepco je lansirao set posuđa zbog kojih ćete poželjeti organizovati prazničnu večeru

Ako postoji jedan detalj koji može promijeniti cijelu atmosferu praznične večere, onda je to sto. Ne meni, ne dekoracije u zadnji čas, nego upravo ono na čemu sve to servirate.

Pepco je ove sezone lansirao setove posuđa od pet pažljivo usklađenih komada koji izgledaju kao da su stvoreni za duge večere, svijeće koje gore do kasno i one trenutke kad se niko ne žuri kući.

U fokusu su klasični oblici s blagim prazničnim twistom: motiv imele, suptilni zeleni tonovi, crvene mašnice i zlatni rubovi koji cijelom stolu daju osjećaj topline i elegancije bez pretjerivanja.

Ako ste ove godine razmišljali da praznike provedete kod kuće, ali uz malo više pažnje prema detaljima, ovo je onaj mali znak koji vam je trebao. Ponekad je dovoljan novi tanjir da se cijela priča pokrene.

 



Posebno nam se dopada način na koji Pepco balansira između tradicije i modernog izraza. Motivi su prepoznatljivo praznični, ali nisu nametljivi. Nema osjećaja da će posuđe “zastarjeti” nakon Nove godine, što ga čini pametnim izborom i za svakodnevnu upotrebu.

Velike zdjele savršene su za salate, priloge ili voće na sredini stola, dok šolje s tankim zlatnim obrubom idealne su za prvi jutarnji čaj nakon praznične noći, ali i za kafu koju poslužujete gostima. 

Čaše s diskretnim prazničnim motivima dovoljno su neutralne da ih koristite tokom cijele zime, dok tanjiri i zdjele postaju centralni element večere. Uz drveni stol ili laneni stolnjak, ovi komadi dolaze do izražaja bez dodatnog stiliziranja.

 



Još jedan plus? Pristupačnost. Pepco ostaje vjeran svojoj filozofiji da lijepo i funkcionalno ne mora biti rezervisano samo za posebne prilike ili velike budžete. 

Upravo zato su ovi setovi idealni za spontano okupljanje, improvizovanu prazničnu večeru ili čak mali porodični ručak koji želite učiniti posebnim.
 

Pepco set od 5 komada posuđa zbog kojih ćete poželjeti organizovati prazničnu večeru:



pepco_bih_set_posudje_bonjour_ba_5

 

Kupi ovdje

pepco_bih_set_posudje_bonjour_ba_2

Kupi ovdje

pepco_bih_set_posudje_bonjour_ba_3

Kupi ovdje

pepco_bih_set_posudje_bonjour_ba_4

Kupi ovdje

pepco_bih_set_posudje_bonjour_ba_1

Kupi ovdje

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @tezzabarton, @nidaperkk


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!