TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 2.8.2022.

Američki glumac, reditelj, dramski pisac i autor Jesse Eisenberg, nominovan za Oscara®, bit će počasni gost 28. Sarajevo Film Festivala.

Sarajevo Film Festival će 15.8. odati počast Eisenbergu dodjelom priznanja Počasno Srce Sarajeva, uoči projekcije filma NAKON ŠTO SPASIŠ SVIJET, Eisenbergovog rediteljskog dugometražnog prvijenca, u Ljetnom kinu Coca-Cola. Jesse Adam Eisenberg rođen je 5.8.1983. godine u Queensu, New York. Pohađao je New School University, New York, gdje je studirao liberalne umjetnosti, s fokusom na demokratiju i kulturni pluralizam. Studirao je i u The New School u njujorškom Greenwich Villageu.

Filmovi u kojima je Eisenberg ostvario uloge su: ROGER DODGER, THE SQUID AND THE WHALE, ADVENTURELAND, ZOMBIELAND, THE SOCIAL NETWORK, NOW YOU SEE ME, THE DOUBLE, NIGHT MOVES, THE END OF TOUR, AMERICAN ULTRA, LOUDER THAN BOMBS, BATMAN V. SUPERMAN, NOW YOU SEE ME 2, CAFÉ SOCIETY, JUSTICE LEAGUE, THE HUMMINGBIRD PROJECT, THE ART OF SELF DEFENSE, ZOMBIELAND: DOUBLE TAP, RESISTANCE, VIVARIUM i WILD INDIAN.

 



U predstojećem periodu, Eisenberg će igrati glavnu ulogu Tobyja Fleishmana u FX limitiranoj seriji FLEISHMAN IS IN TROUBLE zasnovanoj na istoimenom bestseleru Taffy Brodesser-Akner. Eisenberg je napisao četiri drame, među kojima je i “The Spoils”, čija je izvedba imala rekordnu prodaju na West Endu. Napisao je drame “The Revisionist” i “Asuncion”, u kojima je igrao uz Vanessu Redgrave. Njegova predstava “Happy Talk” u kojoj igraju Susan Sarandon i Marin Ireland izvedena je u 4. mjesecu 2019. godine u Signature Theater u New Yorku.

Eisenberg je čest saradnik The New Yorkera, autor je zbirke priča „Bream Gives Me Hiccups“, objavljene u izdanju Grove Pressa, i audioknjige „Nakon što spasiš svijet“ u izdanju Audible Originala, koja je osvojila Nagradu za najbolje originalno djelo na Audie Awardsu 2021. godine.

Eisenbergov rediteljski prvijenac NAKON ŠTO SPASIŠ SVIJET, naslov koji distribuira kompanija A24, premijerno je prikazan na Sundance Film Festivalu 2022. godine, uz sjajne kritike. Prikazan je u programu Sedmice kritike na Filmskom festivalu u Cannesu 2022. godine. Film prati Evelyn (Julianne Moore), ženu koja je posvetila život pomaganju ljudima u nevolji, ali se ne uspijeva zbližiti sa svojim sinom Ziggyjem, internet-zvijezdom u usponu nezainteresovanom za svjetske probleme. Ovaj emotivni film, čiji scenarij i režiju potpisuje Jesse Eisenberg, zabavan je i iznimno perceptivan portret majke i sina koji su naizgled potpuno različiti, ali zapravo su puno sličniji nego što su to voljni priznati.

28. Sarajevo Film Festival bit će održan od 12. do 19.8.2022. godine.

***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!