TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 17.12.2024.
Jahorina, poznata po svojoj bogatoj povijesti kao olimpijska planina, proteklog je produženog vikenda bila domaćin kreatorima sadržaja iz cijele regije zahvaljujući organizaciji OC Jahorina i restortu Olympic Oasis.
Ova posebna destinacija spojila je prirodne ljepote, luksuz i nezaboravne trenutke, ostavljajući dojam na goste.
Resort Olympic Oasis, smješten u nordijskom centru Dvorišta, ističe se svojim modernim uređenjem, toplom atmosferom i pažnjom prema svakom detalju. Posebnu pažnju privukao je njihov luksuzno uređeni restoran koji uskoro otvara vrata za sve posjetitelje. Uzvanici ovog getawaya na Jahorini su imali priliku među prvima uživati u ekskluzivnom food tastingu, gdje su im prezentirana pažljivo pripremljena jela koja potpisuje glavni kuhar resorta.

Restoran Olympic Oasis donosi jedinstveno kulinarsko iskustvo koje spaja autentične lokalne okuse s modernim gastronomskim trendovima. Glavni kuhar, poznat po svom inovativnom pristupu i pažnji prema detaljima, kreirao je meni koji slavi spoj svježih, sezonskih namirnica i sofisticirane prezentacije. Gosti su uživali u savršeno pripremljenim delicijama i istaknuli kako je svaki zalogaj bio pravo umjetničko djelo.

Domaćin ovog planinskog gourmet druženja na posebnoj lokaciji bio je Amer Kadić, kojem su se na Jahorini pridružila brojna imena s regionalne scene: Martina Vuletić, Jovana Filipović, Ivana Pirizović, Biljana Petrović, Josipa Milanovića, Samra Menzilović, Davor Gerbusa i Ana Marija Tokić. Tokom produženog vikenda, influenceri su uživali u svemu što Jahorina nudi – od savršeno uređenih skijaških staza do opuštajućih večeri uz ukusne zalogaje.
„Najviše me oduševila energija planine – dan je bio rezerviran za skijanje, a večeri za smijeh i druženje,“ podijelila je Martina Vuletić sa svojim pratiteljima. Samra Menzilović je dodala: „Jahorina je pravo mjesto za bijeg od svakodnevice – ovdje se čovjek napuni pozitivnom energijom i doživi toliko toga u samo nekoliko dana.“
OC Jahorina ponudio je influenserima posebno skustvo. Od skijaških staza prilagođenih svim razinama skijaša, koje je pohvalio i Davor Gerbus, do nezaboravnih zalazaka sunca i nastupa Tanje Savić, su OC Jahorina su pazili da ponude sadržaj koji će obogatiti dane na planini.
Jahorina nije samo sinonim za skijanje – to je destinacija koja nudi bogatstvo aktivnosti za sve generacije. Od adrenalinskih avantura na snijegu do uživanja u planinskoj tišini, Jahorina spaja prirodne ljepote s modernim sadržajima.
Ovaj produženi vikend bio je prilika za resetiranje i inspiraciju, kako za influencere, tako i za njihove brojne pratitelje, koji su putem društvenih mreža zavirili u čarobni svijet Jahorine. Jovana Filipović to je najbolje sažela: „Ova planina ima posebnu energiju. Spoj prirode, sporta i zabave čini Jahorinu jedinstvenom.“
Za sve koji traže zimski bijeg koji kombinira sportske aktivnosti, opuštanje i luksuz, OC Jahorina i Olympic Oasis predstavljaju nezaobilaznu destinaciju, a uz otvaranje novog restorana, obećavaju još bogatije iskustvo za sve posjetitelje. Jer, kako nadodaju, neke priče ne treba samo ispričati – one se moraju doživjeti.
* * *
Naslovna fotografija: @vule2209
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!