TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 6.2.2024.

Likovna izložba "Vid' mu glave: Udubljivanje u složenost ljudskog života", otvara se u Umjetničkoj galeriji BiH, na jubilarnih 40 godina od Zimskih Olimpijskih igara u Sarajevu.


Aleksandra Kokotović je diplomirala na Accademia del Lusso. Priredila je 48. samostalnih izložbi i sudjelovala na 90 kolektivnih izložbi po Sjedinjenim Američkim Državama, Poljskoj, Engleskoj, Libanu, Egiptu, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Jordanu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Albaniji, Litvaniji, Bugarskoj, Bangladešu, Sjevernoj Makedoniji, Maldivima...     

Upravo na otvorenje njene izložbe "Vid' mu glave: Udubljivanje u složenost ljudskog života" možete otići 7.2. u 19h u Umjetničkoj galeriji BiH.

Ova eklektična izložba služi kao dirljiva refleksija o zamršenosti ljudskog postojanja i našem dubokom odnosu sa prirodnim svijetom. Metalne skulpture nekonvencionalnih ljudskih glava simbolizuju višestruku prirodu naše svijesti, pri čemu svaka glava predstavlja jedinstveni aspekt ljudskog iskustva.

Slike na platnu, lanu i juti sa svojim kompleksnim prikazom glava, pružaju vizuelno istraživanje zamršene tapiserije misli, emocija i identiteta koji nas definišu.




Nasuprot tome, apstraktne skulpture metalnog drveća uvode apstraktnu perspektivu, izazivajući gledaoce da razmišljaju o suštini samog života. Oni evociraju ideju da, kao što drveće stoji kao nijemi svjedok protoka vremena, naša ljudska iskustva su protkana širim ritmovima prirode.

Spajanjem ovih naizgled različitih elemenata, izložba nas potiče da razmislimo o dubokim vezama između naših unutrašnjih svjetova i šireg univerzuma.

Poziva gledaoce da krenu na putovanje samootkrivanja i ekološke svijesti, na kraju podvlačeći duboko ukorijenjenu harmoniju između čovječanstva i prirodnog carstva.



 

Predstavljala je Bosnu i Hercegovinu na velikoj međunarodnoj izložbi “Each for Equal - Art Connects Women”, u Dubaiju, od 3. do 31. marta 2020. godine, na kojoj je sudjelovalo 100 umjetnica iz 100 različitih zemalja svijeta.     

Jacksonville Aviation Arts and Culture Program, uvrstio je u svoj godišnji program da samostalno izloži na internacionalnom aerodromu u Jacksonvilleu, na Floridi (koji je CNN izabrao za najbolji aerodrom u USA zbog umjetnosti), u sklopu Haskell galerije, u saradnji sa Muzejem moderne umjetnosti Jacksonville, od aprila do oktobra 2022. godine.

* * *
Foto: PR
Naslovna footgrafija: @aleksakoko


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!