TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 27.1.2025.
Želite li ovaj mjesec završiti posjetama zanimljivim događajima u gradu? Imamo prijedlog.
Bosanskohercegovački vizuelni dizajner Sanjin Halilović predstavit će svoju prvu samostalnu izložbu "Olovka i pixeli, Al' džaba... sve počinje iz glave" u Arka – Art & Education Centru u Sarajevu.
Izložba će biti otvorena 28. januara 2025. u 19 sati i trajat će do 11. februara 2025. Ova postavka okuplja radove nastale u periodu od 2017. do 2024. godine, s naglaskom na razvoj vizuelnih identiteta i brandinga te istražuje proces koji stoji iza svakog uspješnog dizajnerskog rješenja. Izložba predstavlja ne samo retrospektivu Halilovićevih radova, već i njegovu filozofiju stvaranja koja stavlja naglasak na humanistički pristup dizajnu.

"Izložba je moj način da pokažem koliko je važno razumjeti i njegovati proces koji stoji iza svakog kreativnog rada. Sve počinje s idejom, olovkom i papirom. Ruka i mozak su prva stanica koja vodi ka uspješnom vizuelnom izražavanju. Tek nakon toga dolazi digitalizacija, gdje se ideje pretvaraju u stvarnost", istakao je autor izložbe, Sanjin Halilović.
Posjetitelji će imati priliku vidjeti radove koji obuhvataju različite industrije, od vizuelnih identiteta za sarajevske polumaratone 2018. i 2019. godine, do projekata koji su objavljeni na renomiranim svjetskim portalima poput World Brand Design i Packaging of the World. Njegovi radovi odražavaju njegovu posvećenost detaljima i dubokom istraživačkom procesu koji stoji iza svakog uspješnog projekta.
"U vremenu kada vještačka inteligencija sve više preuzima kreativne procese, želim naglasiti značaj humanističkog pristupa. Na kraju dana, dizajn radimo za ljude i zato smatram da sve zaista počinje iz glave. Ovim radovima želim inspirisati mlade dizajnere da se vrate osnovama i njeguju proces razmišljanja, istraživanja i kreiranja", dodao je Halilović.

Arka – Art & Education Center nalazi se u ulici Logavina, a ulaz na izložbu je slobodan. Više informacija o Halilovićevim radovima i njegovom stvaralaštvu dostupno je ovdje.

* * *
Foto: PR
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!