TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.1.2016.

Njegovo ime ste vjerujemo često vidjeli potpisano ispod brojnih naslovnica bh.modnih magazina i editorijala. Edvin je u suradnji s dizajnerima, modelima i beauty stručnjacima stvarao sjajne bh. modne priče o kojima smo često pisali.

Razni modni projekti, kao i suradnje na snimanju glazbenih videa za nove pjesme poznatih bh.izvođača poput Bože Vreće i Lake, potaknule su nas da se zapitamo kako izgleda Edvinov studio, kada je najproduktivniji te kako se odijeva ovaj modni fotograf.
Edvin je sa oduševljenjem pristao na MODAMO.info izazov i napravio foto dnevnik svoje dnevne rutine koji vam u potpunosti donosimo u nastavku.



***

Po prirodi sam hronični late sleeper i da nije alarma, ne bih se budio do 12h. Međutim, kako u zadnje vrijeme imam sve više obaveza, mobitel mi obično zazvoni mnogo, mnogo ranije. Izaberem odjeću, pripremim kafu, te uz nju provjeravam mailove i listu obaveza za taj dan.

 edvinkalic modamo zaviruje 02

Shooting obično imam nedugo nakon završetka svog jutarnjeg rituala. Ponosan sam što radim u nečemu tako kreativnom kao što je modna fotografija. Jako volim kreativne ljude i na samo snimanje gledam kao na jednu od najljepših stvari koje se dese tokom dana. Uvijek se potrudim da na snimanju vlada pozitivna atmosfera i da čitav tim završi sa osmijehom.


edvinkalic modamo zaviruje 01

Volim da pješačim i konstantno sam u pokretu. Velike su šanse da ćete me vidjeti na cesti s nekom vrstom opreme u rukama.

edvinkalic modamo zaviruje 07

Ako nisam na snimanju ili sastanku onda vjerojatno - jedem. Za ručak volim otići u neko od svojih omiljenih mjesta. Volim svu hranu, a ovaj put moj izbor je Woki.

edvinkalic modamo zaviruje 08

Osoba sam koja voli da ima sve detaljno isplanirano i nacrtano. S klijentima se obično nalazim na sastancima kako bi diskutovali o idejama i rješenjima za ono na čemu ćemo raditi zajedno. Odgovorno preuzimam svaki posao, tako da obično bilježim sve na listove i kačim na zidove po stanu. Ovaj put otišao sam u Kaftan studio kako bi razgovarali o našoj idućoj suradnji.

edvinkalic modamo zaviruje 09

Trudim se da, kada je god to moguće, posvetim vremena sebi kako bih se opustio i odmorio od brzog tempa. Obavezno odem kod Ede u Hairetic. Edo je jedini koji smije da dira moju kosu.

edvinkalic modamo zaviruje 10

Ostatak dana obično provedem s prijateljima. Na najbolje prijatelje gledam kao na porodicu.

edvinkalic modamo zaviruje 11

Bitan dio moga dana počinje tek iza ponoći. Tad sam, ustvari, najsmireniji i imam najbolju koncentraciju, a to iskoristim kako bih retuširao fotografije, napravio plan za iduće snimanje i - slušao muziku. To obično traje do 3 ili 4 ujutro - i upravo to je razlog zbog kojeg sam late sleeper.

edvinkalic modamo zaviruje 12

Foto: Edvin Kalić


Bonjour

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

TEKST: Bonjour.ba

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan! Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.

Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba_2
 

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu

 

asa-banka-aida-music_7_bonjour_ba

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci

 

5 pravila tima koji „diše zajedno“


Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.

 

Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.


Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?

Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.

 

asa-banka-aida-music_5_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_4_bonjour_ba
 

Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije


300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?


U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”

Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.

 

asa-banka-aida-music_1_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_2_bonjour_ba
 

Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje


Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?

U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.

„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“
 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba
 

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje


Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?


Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida. 

 

asa-banka-aida-music_6_bonjour_ba
 

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“

 

Bankarstvo su ljudi, ne brojke

 

Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?

Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

 

asa-banka-aida-music_9_bonjour_ba
 

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.

U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.

Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!