TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.8.2015.
Christian Loubotin je pored Albera Elbaza možda jedan od najsimpatičnijih dizajnera današnjice. Živi u Parizu, no pored toga, ima i pet kuća, 1 kućicu na splavu i više od 100 Lacoste košulja, kako je otkrio Harper's Bazaar magazinu koji je imao privilegiju zaviriti u jedan Louboutinov dan.
7:00h: Dizajner svoj dan počinje buđenjem uz prve zrake sunca i odlazi na trčanje ulicama Pariza.
8:30h: Vrijeme je za doručak koji se sastoji od puno čaja, voća uz baguette i mobitela. Naime, Christian cijeli doručak telefonira i razgovara s dragim ljudima, provjerava gdje su, jesu li dobro i kada će se vidjeti.
9:15h: Safquat koji radi za Louboutina dolazi, otvara prozor i izvještava ga o vremenu kako bi dizajner mogao izabrati svoju kombinaciju. Kaže da uvijek počinje sa obućom jer nakon toga praktički ima tri kombinacije: odijelo, jeans i chino hlače. Otkriva kako ne koristi nikakve preparate, zbog čega je superbrzo spreman za polazak.
9:45h: Na posao odlazi Vespom, a na stolu ga čekaju dnevni i tjedni raspored, koji mu stižu i večer prije putem SMS poruke na mobitel.
10:30h: Dizajner radi sa svojim timom i pregledava trenutne projekte, provjerava detalje. Otkriva kako sav posao koji zahtjeva kreativnost radi ujutro, dok je vani dnevno svjetlo, jer po noći ne može crtati ni stvarati.

1:30h: Ručak je uvijek u jednom od dva restorana s klasičnom, ali laganom pariškom kuhinjom. Loubotin bira restoran L'Epi d'Or ukoliko želi privatnost, a ako ne, tada je za njega stol postavljen u Bistro Volnay za koji kaže da je najbolji restoran ikad!
15:00h: Nakon ručka svaki dan ima drugačiji tijek, no najčešće se vraća ponovno u ured i pregledava prototipe i detalje. Detalje usavršavaju u Francuskoj, nakon čega ih nosi u Italiju.
17:00h: Dan prije intervjua za Harper's Bazaar dizajner je u ova doba ima dva dvosatna sastanka. Jedan s timom koji radi na razvoju Christian Louboutin kozmetike, a drugi s arhitektom koji je zadužen za dizajn Louboutin dućana u Istanbulu.

21:00h: Ukoliko je pozvan na neko otvorenje ili večeru tada je večer rezervirana za taj događaj. Inače, nedjeljom odlazi u kino i u mali danski restoran gdje nije potrebna rezervacija, za što dizajner kaže da je to u Parizu ravno raju.
Foto: via Harper's Bazaar
TEKST: Bonjour.ba - PR
Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.
Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača.
Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 
U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda.

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 
Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.
Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 

Ovom prilikom, Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno.
Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 
Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.
Foto: PR
Naslovna fotografija: @argeta_official
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!