TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.8.2015.

Christian Loubotin je pored Albera Elbaza možda jedan od najsimpatičnijih dizajnera današnjice. Živi u Parizu, no pored toga, ima i pet kuća, 1 kućicu na splavu i više od 100 Lacoste košulja, kako je otkrio Harper's Bazaar magazinu koji je imao privilegiju zaviriti u jedan Louboutinov dan.

7:00h: Dizajner svoj dan počinje buđenjem uz prve zrake sunca i odlazi na trčanje ulicama Pariza.

8:30h: Vrijeme je za doručak koji se sastoji od puno čaja, voća uz baguette i mobitela. Naime, Christian cijeli doručak telefonira i razgovara s dragim ljudima, provjerava gdje su, jesu li dobro i kada će se vidjeti.

9:15h: Safquat koji radi za Louboutina dolazi, otvara prozor i izvještava ga o vremenu kako bi dizajner mogao izabrati svoju kombinaciju. Kaže da uvijek počinje sa obućom jer nakon toga praktički ima tri kombinacije: odijelo, jeans i chino hlače. Otkriva kako ne koristi nikakve preparate, zbog čega je superbrzo spreman za polazak.

9:45h: Na posao odlazi Vespom, a na stolu ga čekaju dnevni i tjedni raspored, koji mu stižu i večer prije putem SMS poruke na mobitel.

10:30h: Dizajner radi sa svojim timom i pregledava trenutne projekte, provjerava detalje. Otkriva kako sav posao koji zahtjeva kreativnost radi ujutro, dok je vani dnevno svjetlo, jer po noći ne može crtati ni stvarati.

christian louboutin 01

1:30h: Ručak je uvijek u jednom od dva restorana s klasičnom, ali laganom pariškom kuhinjom. Loubotin bira restoran L'Epi d'Or ukoliko želi privatnost, a ako ne, tada je za njega stol postavljen u Bistro Volnay za koji kaže da je najbolji restoran ikad!

15:00h: Nakon ručka svaki dan ima drugačiji tijek, no najčešće se vraća ponovno u ured i pregledava prototipe i detalje. Detalje usavršavaju u Francuskoj, nakon čega ih nosi u Italiju.

17:00h: Dan prije intervjua za Harper's Bazaar dizajner je u ova doba ima dva dvosatna sastanka. Jedan s timom koji radi na razvoju Christian Louboutin kozmetike, a drugi s arhitektom koji je zadužen za dizajn Louboutin dućana u Istanbulu.

christian louboutin kozmetika

21:00h: Ukoliko je pozvan na neko otvorenje ili večeru tada je večer rezervirana za taj događaj. Inače, nedjeljom odlazi u kino i u mali danski restoran gdje nije potrebna rezervacija, za što dizajner kaže da je to u Parizu ravno raju.

 

Foto: via Harper's Bazaar


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!