TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.8.2015.
Christian Loubotin je pored Albera Elbaza možda jedan od najsimpatičnijih dizajnera današnjice. Živi u Parizu, no pored toga, ima i pet kuća, 1 kućicu na splavu i više od 100 Lacoste košulja, kako je otkrio Harper's Bazaar magazinu koji je imao privilegiju zaviriti u jedan Louboutinov dan.
7:00h: Dizajner svoj dan počinje buđenjem uz prve zrake sunca i odlazi na trčanje ulicama Pariza.
8:30h: Vrijeme je za doručak koji se sastoji od puno čaja, voća uz baguette i mobitela. Naime, Christian cijeli doručak telefonira i razgovara s dragim ljudima, provjerava gdje su, jesu li dobro i kada će se vidjeti.
9:15h: Safquat koji radi za Louboutina dolazi, otvara prozor i izvještava ga o vremenu kako bi dizajner mogao izabrati svoju kombinaciju. Kaže da uvijek počinje sa obućom jer nakon toga praktički ima tri kombinacije: odijelo, jeans i chino hlače. Otkriva kako ne koristi nikakve preparate, zbog čega je superbrzo spreman za polazak.
9:45h: Na posao odlazi Vespom, a na stolu ga čekaju dnevni i tjedni raspored, koji mu stižu i večer prije putem SMS poruke na mobitel.
10:30h: Dizajner radi sa svojim timom i pregledava trenutne projekte, provjerava detalje. Otkriva kako sav posao koji zahtjeva kreativnost radi ujutro, dok je vani dnevno svjetlo, jer po noći ne može crtati ni stvarati.
1:30h: Ručak je uvijek u jednom od dva restorana s klasičnom, ali laganom pariškom kuhinjom. Loubotin bira restoran L'Epi d'Or ukoliko želi privatnost, a ako ne, tada je za njega stol postavljen u Bistro Volnay za koji kaže da je najbolji restoran ikad!
15:00h: Nakon ručka svaki dan ima drugačiji tijek, no najčešće se vraća ponovno u ured i pregledava prototipe i detalje. Detalje usavršavaju u Francuskoj, nakon čega ih nosi u Italiju.
17:00h: Dan prije intervjua za Harper's Bazaar dizajner je u ova doba ima dva dvosatna sastanka. Jedan s timom koji radi na razvoju Christian Louboutin kozmetike, a drugi s arhitektom koji je zadužen za dizajn Louboutin dućana u Istanbulu.
21:00h: Ukoliko je pozvan na neko otvorenje ili večeru tada je večer rezervirana za taj događaj. Inače, nedjeljom odlazi u kino i u mali danski restoran gdje nije potrebna rezervacija, za što dizajner kaže da je to u Parizu ravno raju.
Foto: via Harper's Bazaar
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!