TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 12.3.2021.

Jedanaest mladih i kreativnih ljudi, okupljenih u Omladinsku redakciju, već nekoliko tjedana kroz male ekrane vode gledatelje na putovanje kroz grad i državu prikazujući zanimljive osobe i događaje iz regije koji potiču na aktivizam, upornost, hrabrost i kreativnost.

Dio omladinske reakcije su Jasna Heremić, Sara Gluhić, Ilma Šišman, Džejla Korajlić, Adna Smajlović, Deniz Nadžaković, Dino Brljevac, Doris Bilić, Ahmed Babić, Delila Suljić i Naida Varupa.

Osnovni motiv za pokretanje ovakve TV emisije jeste pokazati i dokazati da mladi mogu, žele i znaju biti društveno aktivni u našem voljenom gradu kroz kreativni rad i promociju drugih mladih koji također pridonose društvu na svoje unikatne načine.“ – otkrila nam je Doris Bilić, jedna od članica redakcije.
Njihov najvrjedniji resurs je aktivizam i spremnost da se uhvate u koštac sa svim izazovima", ističe koordinatorica projekta Sanja Stević, koja mlade novinare usmjerava kroz svakodnevne aktivnosti i vjeruje da će uskoro sve to moći obavljati sami.
Nova izdanja emisije emitiraju se svake subote od 17 sati na RTV Zenica, a reprize nedjeljom u istom terminu. Sara Gluhić, Delila Suljić i Doris Bilić otkrile su nam više detalja o atmosferi na snimanju, izazovima i anegdotama iz backstagea.

***

Kako biste opisali emisiju u tri riječi?

Sara: VAŠ GLAS MLADIH. Upravo onako kako je i najavljujemo, jer suština emisije upravo i jeste ovo.
Delila: Edukativna, pozitivna.
Doris: Teško bi bilo svesti sve ono što osjećamo i mislimo o ovom projektu u samo tri riječi, ali sigurno prve tri bi bile "drugačija", "šarolika" i "dinamična".

Ilma Šišman, Jasna Heremić i Sara Gluhić

Koje su teme koje obrađujete u emisiji i što nam pripremate kroz ovaj mjesec?

Sara: Spektar tema je zaista širok, uglavnom su to teme koje su interesantne mladima, tako da je apsolutno sve dozvoljeno. Vodimo se samo da budemo apolitični te da tako osvježavamo plasirane sadržaje.
Delila: Sve ono što nas raduje i tišti, što se treba čuti, a mladi ljudi nemaju priliku da ispolje. Naši sagovornici su djeca, učenici, studenti, zaposleni i nezaposleni. Želimo da se čuje za ljude koji inače nemaju priliku da se pokažu u javnosti. Cilj je popularizovati teme kojima se ne pridaje dovoljno pažnje u medijima ili su posebno zanimljive.
Doris: Teme kojima smo se odlučili baviti su najviše vezane uz svakidašnjicu mladih u Bosni i Hercegovini kao što su nezaposlenost, obrazovanje, odlazak iz države, ali uz dašak klasičnog bosanskog humora. Također nećemo bježati i od nekih težih tema i problema koji more mlade, kao što su mentalno zdravlje i društvene mreže tj. opasnosti koje društvene mreže nose, ali naše je nastojanje uvijek pokazati i pozitivniju stranu življenja u Bosni i Hercegovini, jer je to jedan od načina inspiriranja mladih na akciju.

Lekcija o timskom radu koju ste naučili do sada?

Sara: Izuzetno dobro pitanje. Nas je jedanaest u redakciji i svi smo različiti, to nas često dovodi u kreativne konflikte, jer svi imamo potrebu da predstavimo nešto na svoj način. Jedna emisija nije dovoljna da svi izrazimo svoje ideje, pa i dalje uz svoje mentore pokušavamo pronaći balans. Naravno, kreativni konflikti nikako se ne trebaju uzeti kao pravi konflikti, naša redakcija zrači pozitivnom energijom i privatno se svi družimo.

Ilma Šišman

Delila: Bez dogovora nema nikakvog uspjeha i krajnjih ciljeva. Koliko je važna odgovornost, isto tako bitni su momenti kada se opuštamo, smijemo, te tada imamo najbolje ideje i donosimo konstruktivne zaključke.
Doris: Mislim da je najvažnija lekcija koju smo naučili ta da je dobra organizacija pola posla. Tim od 11 osoba nije nimalo lako organizirati, zato uz svakodnevne redakcijske sastanke i temeljitom evidencijom svake ideje, obaveze ili bilo čega sličnog uspijevamo iskristalisati upravo ono što želimo postići ovom emisijom.

Najizazovniji dio realizacije kompletnog projekta?

Sara: Upravo osmišljavanje sadržaja i pravljenje balansa. Dosta je teško napraviti dobar sadržaj, predstaviti teme koje nisu bas uobičajene na način da se svide svakome. Upravo to je najizazovniji dio, ali u tome i jeste čar ovog posla.
Delila: Najizazovniji dio za mene predstavljaju odlasci na terene i razgovori sa sagovornicima. Uvijek se brinem da li ću ispuniti zadatak i prikupiti materijal koji sam već prethodno zamislila u svojoj glavi.

Kako se nosite s tremom i što vam pomaže da ostanete fokusirani?

Sara: Trema nema važan faktor u našoj redakciji. Svi smo poprilično opušteni, eventualne greške se rješavaju na način da sve ponavljamo dok ne dobijemo savršen proizvod. Timski rad i podrška, ali i upotreba novih tehnologija, svakako pomažu da ostanemo fokusirani.
Delila: Trema je uvijek prisutna, ali uz razgovor i savjete naših korodinatora Sanje i Sanela sve je lakše. Također mnogo su mi pomogle edukacije koje smo imali s priznatim medijskim stručnjacima
Borom Kontićem, Amirom Zukićem, Marijom Arnautović, Maidom Muminović i Nikolom Vučićem.

Redakcija Omladinskog programa

Najzanimljivija anegdota iz backstagea snimanja emisije do sada?

Sara: Njih je zaista mnogo, ali mislim da su najzanimljivije situacije ostvarene kada smo svi bili zajedno. To je recimo period kada smo imali profesionalno fotografisanje za vizuelni identitet emisije, urnebes, smijeh, traženje dobrih poza i slično svakako će nam još dugo ostati u sjećanju.

Rad omladinske redakcije možete pratiti i na društvenim mrežama, a ova aktivnost je implementirana zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).



***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Sanela Babić


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!