TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.8.2015.
Ukoliko već ne pratite Instagram dogodovštine Ive Čuljak na sjajnom profilu Iva Chu, tada vas svakako pozivamo da se 'upoznate' na Instagramu.
Iva je vrlo brzo izgradila mrežu od skoro 8.000 pratitelja, a popularnost njenih iskrenih postova i sjajnih fotografija je dovela do toga da ju mnogi pitaju za savjet kako kroz Instagram izgraditi svoj brend, kako napraviti dobru fotografiju i na što obratiti pozornost. Sve je to motiviralo Ivu da pokrene i svoju InstaAcademy u Beogradu gdje kroz radionice i praktične savjete s polaznicima radi na usavršavanju Instagram profila, bilo osobe bilo nekog lifestyle brenda.
Obzirom da za vikend Sarajevo Film Festival otvara svoja vrata ispred Narodnog pozorišta, tako i Instagram zajednica otvara vrata mnogim doživljajima koji će se 'skriti' pod hastag #sff i #21sff, a kako bi upravo vaše fotografije što zornije predočile vaša iskustva, proučite 5 Insta savjeta koje je Iva pripremila za vas.
1. Bitno je pravilno dozirati - #selfie #ootd
Kod pravilnog doziranja ovakvih fotografija, valja obratiti pažnju na dva amaterska #selfie i #ootd grijeha: frekvenciju i poziranje.
Istina, za svaki event uložimo truda i vremena ne bismo li izgledali što je reprezentativnije moguće. Ali od krucijalnog je značaja ne dosađivati i bogu i vragu i svoj instapopulaciji svojim krpicama, uvojcima, rumenim obrazima i cirkonom koji smo na zub zalijepili baš za ovu priliku. Jednom dnevno je i više nego dovoljno. Druga bitna stvar vezana za ovakve vrste fotografija je način na koji se one rade. Pronađite savršenu žrtvu u ulozi fotografa i težite za onim 'ups, nisam znala da me netko fotka!' fotografijama, a ne onim previše puta viđenim duck face scenarijima iz ogledala koji zaista više nikome nisu zanimljivi.
2. Prenesi scene
Neka tvoj Instagram profil bude vrata u Sarajevo Film Festival za sve tvoje pratitelje. Oni koji nisu prisutni tijelom neka virtualnim putem saznaju što se tamo događa. Prenesi ljudima atmosferu, ambijent i scene. Daj svojoj instapublici najbolji doživljaj onoga što se odvija pred tvojim očima.
3. Detalji su bitni
Kad te nešto posebno dirne, osoba, pjesma, film, kafić, sjajan canapeé ili samo komarac - podijeli to sa svojom insta publikom. Prenesi emociju svojim pratiteljima, daj im fotografiju detalja, osobe, trenutka, a u captionima im se obrati na jedan osobni način. Što osobnije pristupaj svojoj instapublici i daj joj što više iskrene emocije.
4. Zazubice
Hrana je veliki hit na Instagramu, posebno ako je moderna. Svaki grad ima svoja cool mjesta u kojima se nudi sjajna hrana. Pokaži nam što se u Sarajevu dobro jede i gdje se to mjesto nalazi.
5. Educiraj svoju publiku
Kad već imaš priliku gledati sjajna ostvarenja, nemoj sebično iskustva držati samo za sebe. Ispričaj svojoj instapublici štogod o filmu koji te se dojmio. Ne zaboravimo da je SFF zapravo festival filma, pa zato o istome treba i pričati na svom virtualnom kanalu.
Foto: Iva Čuljak, Streetstyle Seconds
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!