TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.6.2025.
Jučer je u Sarajevu održana 13. Branding konferencija pod nazivom Brand New Circus koja je okupila stručnjake iz svijeta brendinga, marketinga i komunikacija.
Ova tema nije samo stilski okvir, nego povod za razgovor o suvremenom poslovnom okruženju u kojem balansiramo između algoritama, storytellinga, vještačke inteligencije i autentičnosti.
Kako riskirati i ostati autentičan u svijetu koji sve češće podsjeća na dobro režiranu cirkusnu predstavu?
„Danas živimo u vremenu koje mnogi s razlogom zovu – cirkus. Ali ne onaj zabavni. Već globalni, haotični, često nehumani. Ratovi bez kraja. Genocid koji svijet nijemo posmatra. Tržišta koja se ruše preko noći. Savezi koji se raspadaju. Vrijednosti koje blijede. U tom svijetu, u tom cirkusu, svi mi – brendovi, agencije, kreatori – pokušavamo ostati relevantni.
Ponekad samo preživjeti. Ponekad napraviti razliku. Ali ako iko zna kako u haosu pronaći smisao – to smo mi, ljudi kreativne industrije. Jer snalaženje u promjeni je naše prirodno stanje.
Danas su nam govornici iz cijelog svijeta pokazali kako da budemo još pametniji, još hrabriji, još kreativniji. Ne samo da bismo bolje radili – već da bismo bolje razumjeli svijet oko sebe“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media.
Upravo zbog toga, odlučili smo posjetitelje, govornike i organizatore konferencije za vrijeme pauze zaustaviti i pitati ih što je ono nešto što ih tjera da preispitaju vlastite ideje i riskiraju?
Iz Bonjour.ba kutije su nasumično izvlačili pitanja i otkrili nam koji je to poslovni mit koji žele razbiti, koji je njihov superpower, ali i koje poslovne fraze žele promijeniti. Ovo su intervjui koji će vas nasmijati, ohrabriti i pokazati da ponedjeljak može biti omiljeni dio (radnog) tjedna.
Kroz konferenciju uz sjajne govornike: Ravid Kuperberg, Maurizio Tozzini, Ali Rez, Amrita Lal i Lazar Sakan naučili smo da je kreativnost vještina koja se trenira, kako se nositi sa dinamičnim tržištem, graditi autentične brendove i kreirati kampanje koje potiču promjenu.
Kada smo prije dva dana zavirili u pripreme Branding konferencije, pitali smo Via Media tim kako mjere uspjeh konferencije. Otkrili su nam: „Konferencija je uspješna kada su učesnici zadovoljni, kad govornici kažu da su imali bolji feedback ovdje nego na mnogim drugim svjetskim događajima i kada dvorana ostane puna do posljednjeg predavanja. Te reakcije i energija u sali su naš najvažniji pokazatelj uspjeha.“
Ova konferencija bila je upravo takva - mjesto koje je na osam sati u Sarajevu spojilo stručnjake, kreativce i jaku emociju, potaknulo promjenu i izazvalo nas da budemo još hrabriji i autentičniji.
Do narednog puta,
Zavirite u pripreme Branding konferencije
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Bonjour.ba/PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!