TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.9.2014.
Petar kao 44-godišnji diplomirani pravnik kaže za sebe da je precizan, organiziran, zahtjevan prema sebi i suradnicima te veoma uporan. Sve te karakteristike potvrđuje svojom novom ulogom kao glavnog urednika magazina Harper's Bazaar izdanja za Srbiju. Kroz razgovor smo saznali da Attica Media Srbija već godinama razmišlja dodati ovaj magazin u bogati portfelj kompanije koji uključuje naslove popu
Petre, tvoje ime se mnogo spominje zadnjih mjeseci u insajderskim modnim krugovima regije. Izdanje Harper's Bazaara za Srbiju će ugledati svjetlo dana u ponedjeljak 22.9. Logično pitanje – kako je došlo do ove suradnje?
Kao prvo, nisam znao da se moje ime toliko spominje :). Kompanija Attica Media SRB već nekoliko godina razmišlja o pokretanju Harper's BAZAARA u Srbiji i sada je došao taj trenutak da se ideja i realizirala. Ako je pitanje bilo upućeno meni - general manager i vlasnik kompanije su mi ponudili da budem glavni i odgovorni urednik, a poslije polaganja testova koji je dio izbora kompanije Hearst Magazines za svakog urednika Harper's BAZAARA - ja sam bio počašćen da se, mogu slobodno reći, upišem u povijest novinarstva na prostorima bivše Jugoslavije.
Koliko vremena su trajali pregovori i možeš li nam reći kako izgleda period obuke urednika i uredništva za rad na jednom ovako prestižnom magazinu?
Pregovori sa licencorima su trajali nekoliko mjeseci, a moji pregovori sa vlasnikom kompanije su trajali jedan dan. Obuka se obavlja u centrali kompanije Hearst u New Yorku, gdje budući urednik i art direktor sa kolegama iz Hearst Magazines International prolaze bukvalno kroz svaku stranu magazina, obraćajući pažnju i na najsitnije detalje budući da magazin Harper's BAZAAR svojim čitaocima daje najbolje iz sveta mode, ljepote, umjetnosti, kulture, zabave, gastronomije...
Koliko članova broji uredništvo Harper's Bazaar Srbija i pored vijesti iz vaše zemlje, hoćete li pratiti regionalna događanja?
Srce tima Harper's BAZAAR Srbija čini 10 članova, kao i veliki broj suradnika. Budući da će se Harper's BAZAAR Srbija distribuirati na sve teritorije bivše Jugoslavije, naravno da ćemo pratiti sva dešavanja u regiji i da ćemo se truditi da pokažemo najbolje.
Gledajući na povijest Harper's Bazaara koja ti ja najdraža urednica, te imaš li neki broj koji posebno voliš?
Najdraža urednica mi je Diane Vreeland - žena koja se upisala velikim slovima u povijest Harper's BAZAARA i svjetskog modnog novinarstva. Lično veoma volim US izdanje, kao i španjolsko izdanje Harper's BAZAARA.
Hm, sada se idemo igrati pravih novinara. Reci nam koliko stranica ima u vašem prvom broju, i koliko imate autorskih editorijala?
Harper's BAZAAR Srbija ima 180 strana i jedan modni editorijal u našoj produkciji.
Ima li uopće smisla da pitamo tko će biti na naslovnici prvog broja ili možeš li nam otkriti bar neki detalj?
Hm, hm, hm... Na naslovnici će biti jedna veoma poznata manekenka :). Ne budite nestrpljivi, za par dana ćete vidjeti novi broj.
Gala predstavljanje magazina je u ponedjeljak. Kada će se magazin naći na kioscima?
Harper's BAZAAR Srbija će se naći na kioscima 22.9. i očekujem da se u cijeloj regiji nađe 23.9.
Foto: Petar Janošević Private
TEKST: Bonjour.ba
Kada kažemo Sarajevo Film Festival, prvo pomislimo na filmove koji osvajaju publiku i slave umjetnost, a među onima koji festivalu daju poseban šarm nalazi se i Maja Čengić Miralem kao prepoznatljivo lice i osmijeh crvenog tepiha.
Godinama publiku pozdravlja u zanimljivim izdanjima i vodi program s elegancijom zbog koje je njen izlazak pred kamere postao drag i upečatljiv trenutak festivalskih večeri.
Zato je upravo ona prva osoba s kojom je Bonjour.ba želio napraviti festivalski throwback i to u saradnji s Perwollom, brendom koji već drugu godinu zaredom podržava Sarajevo Film Festival i vjeruje da odjeća ima priče vrijedne čuvanja.
Njihova zajednička nit? Ljubav prema trenucima koji traju, bilo da su u pitanju besprijekorne haljine na crvenom tepihu ili sjećanja koja se prepričavaju i godinama kasnije.
Kroz šest pažljivo odabranih lookova, Maja nam je otkrila anegdote, emocije i male modne tajne koje su obilježile njene festivalske noći, a mi ćemo ih, baš poput njenih haljina, sačuvati od zaborava.
Kada smo Maju pitali kada je nosila ovaj outfit i kakva su joj prva sjećanja na tu noć, odgovorila je bez razmišljanja prošle godine.
“Raznježi me svaki put kad ga vidim i i dalje mi izmami osmijeh na lice”, priznala nam je. Otkrila je i da su ovaj look birali oko dva mjeseca, a posebna atmosfera te večeri ostala joj je urezana u sjećanje.
Bijela odjeća na crvenom tepihu uvijek nosi dozu glamura, ali i izazova. Kada smo je pitali za ovaj look Maja nam je rekla da: “I sada sam oduševljena dizajnom ovog look-a.”
Dodala je da je imala samo jednu probu za njega i da je, naravno, zahtijevao posebnu brigu i njegu.
Tada smo je pitali da nam otkrije trik koji koristi da odjeća izgleda besprijekorno i godinama nakon. “Meni je jako važna kvaliteta tkanine i samim tim ta tkanina zahtijeva posebnu njegu i brigu, pogotovo ljeti… Perwoll je moj vječni saveznik, deterdžent koji čuva boju, što je ljeti posebno važno s obzirom na češće nošenje svijetle i bijele tkanine.”
Ova izdanja su mali podsjetnik na to kako moda i sjećanja idu ruku pod ruku. Svaka haljina nosi trenutke iza kojih se kriju osmijesi, aplauzi i ona uzbuđenja tik prije izlaska na crveni tepih. Maja ih čuva s pažnjom, a uz njegu koja traje, ti komadi ostaju spremni za nove priče i neke buduće posebne prilike.
Upravo tu ljubav prema trenucima koji traju dijeli i Perwoll jer odjeća vrijedi onoliko koliko vrijedi priča koju nosi. Ostatak priča kako su nastali ostali lookovi, koje anegdote Maja do sada nikada nije podijelila pogledajte u našem video formatu.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Perwollom
Produkcija: Bonjour.ba
Fotografije/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!