TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.2.2016.
Kroz fotografije nastale pred objektivom Edvina Kalića, jedan od poznatijih bh.frizera odlučio je prikazati još jednu snažnu priču. Ovoga puta naglasak je bio na poruci ljubavi, poštovanja, mira i tolerancije.
„Zemlja koju sam još jednom iskoristio trpi razna maltretiranja od ljudske populacije. Međutim, ona nas ne odbacuje, odbacujemo se sami, ne poštujemo se međusobno. Cijenimo jedni druge bez obzira na to tko smo, što smo i koga volimo.“ – prokomentirao je Stipe.
„Inspiraciju za kolekciju Crocoite sam pronašao u geološkom muzeju. Prvenstveno u neujednačenom prelijevanju boja pojedinih minerala poput magnetita, labradorita, opala i drugih koji zbog svoje ljepote i svjetlucavog aranžmana boja daju veličanstvenu energiju koja nikako ne pospješuje ravnodušnost. U konačnici je sam oblik frizura proistekao iz morfologije višeslojnih presjeka zemljine kore, gdje svaki od njih otkriva detalje geoloških razdoblja iz davne prošlosti.“ – nadodao je.
„Koristio sam par tehnika za stiliziranje ovih frizura, od klasičnog feniranja, krimpanja kose do zaglađivanja kose s posebnim kistovima. Tekstura je ta koja prevladava i koju sam radio na nekoliko različitih načina!“
Naravno, nismo mogli odoljeti da Stipu ne pitamo i koji su to vodeći trendovi u kosi za ovu sezonu.
„Kosa koja je kvalitetno isfenirana ponovno kuca na vrata, mada nam se nameću i blagi valovi. Kosa mora biti lagano uvijena, vrhovi uvijek ravniji, pomalo razbarušena, u svakom slučaju ne smije biti uredna. Idemo u korak s vremenom, zaboravimo na uglađene valove.“
Hair design: Stipe Filipović
Hair asisstent: Anda Zorić
Styling: Gordana Zucić
Hair products: Keune
Make-up: Maja Koristović Talović
Foto: Edvin Kalić
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Jučer je održana treća po redu dm akademija, koja je okupila čak više od 20 poduzetnica iz različitih gradova Bosne i Hercegovine.
FEEL GOOD projekat koji su kreirali Bonjour.ba i dm drogerie markt d.o.o. s ciljem osnaživanja ženskog poduzetništva nastavlja rasti i pružati priliku ženama da ostvare svoje poslovne ciljeve, osnažujući ih edukacijom i podrškom kroz dm akademiju.
Ove godine rastom broja polaznica dm akademija ponovo postavlja nove standarde za edukaciju i podršku u BiH, potvrđujući važnost ženskog zajedništva u poduzetništvu. U jedinstvenom i multifunkcionalnom prostoru Multimedijalnog centra kulture, okupili smo više od 20 žena različitih dobi i zanimanja kako bismo zajedno kroz akademiju pokrenuli promjenu i otvorili vrata za nove poduzetničke korake.
Kroz rad naših kompanija, želimo graditi bh. scenu te je dio našeg svakodnevnog angažmana upravo u posvećenosti inovativnim idejama, kreativnosti, osobnom rastu, inspiraciji i prepoznatljivoj strategiji na društvenim mrežama.
Upravo zbog toga smo željeli i da što više poduzetnica u BiH dobije jasne smjernice u razvoju brenda te kroz iskustva dva prepoznatljiva brenda na bh. tržištu dobije iz prve ruke znanja i prakse vrijedne pažnje. Mindfulness u zaposlenom danu je izuzetno važan te smo znali da u ovu akademiju želimo dodati i radionicu kreiranja vision boarda koja je dodatno potaknula hrabrost da budemo osobe kakve želimo biti!
Razvoj i inspiracija
Ovogodišnja dm akademija bila je prilika da se više od 20 odabranih poduzetnica upozna s ključnim koracima izrade poslovnog plana i strategijama koje uspješni timovi koriste za rast, praćenje trendova, radnu kulturu i prepoznatljivost na društvenim mrežama. Dan je bio ispunjen raznovrsnim predavanjima i radionicama.
Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm drogerie markt d.o.o. održala je predavanje "Business plan? 5 koraka koje morate napraviti u početku.”, nakon čega je uslijedila i praktična radionica.
Nakon izrade business plana, Ana Ćavar, osnivačica i direktorica Bonjour.ba je uz Ajlu s poduzetnicama dijelila lekcije i izazove koje su tokom godina donijele neprocjenjivo znanje, u okviru predavanja "Pogrešne odluke iz kojih smo najviše naučili".
Marija Perić, brand specialist Bonjour.ba je tokom "Reach, like, share - Sve što trebate znati o SM-u" prenijela znanje i sve one trikove društvenih mreža koje će polaznicama pomoći u kreiranju efikasne social media strategije.
"Ovaj događaj je bio izuzetno inspirativan te mi je pružio mnoge korisne informacije i alate za dalji razvoj. Izlaganja mentora su obuhvatila ključne aspekte poduzetništva, kao što su strategije marketinga, upravljanje resursima i umrežavanja sa drugim mladim poduzetnicama. Činjenica da je akademija usmjerena ka osnaživanju mladih žena u poslovnom svijetu posebno me ohrabrila, a dobijeni savjeti i alati će zasigurno uticati na moj budući rad. Tokom današnje akademije, naučila sam kako da efikasno razvijam svoje ideje.
Došla sam do novih ideja koje su me navele i ohrabrile ciljevima koje sam odlagala za ‘kasnije’. Akademija je istakla važnost i način oglašavanja na social media platformama, na način jasne komunikacije prema ciljanoj skupini komunicirajući stvarne vrijednosti i rješenja koje kroz svoje businesse nudimo svojim klijentima/kupcima." - Jasmina Mujagić, osnivačica Infinity Aroma
Inspirativno okruženje
Lokacija 3. dm akademije, bila je preuređena i u potpunosti prilagođena produktivnom radu i opuštanju – uz photowall s inspirativnim porukama i ogledalo s motivacijskim natpisima, između predavanja i zajedničkih radionica polaznice dm akademije uživale su u inspirativnim razgovorima uz coffee station. Koraci su to koji su dodatno osnažili osjećaj povezanosti i feel good emocije među polaznicama.
Pazeći na svaki detalj, ručak smo organizovali van prostorija akademije, želeći pružiti novo iskustvo polaznicama akademije. Upoznavanje i razgovor o malim velikim stvarima preselili smo u elegantnu Atrijum salu Hotela Europe gdje smo uživali u custom made meniju i okusima koji su dodatno razbudili nepce i napunili baterije. Ramstek, bakalar, povrće, veganski čokoladni kolač, Tiramisu i sir malina kolač bili su dio ove gourmet priče.
"Drago mi je što smo ove godine na sada već tradicionalnoj Akademiji ugostili više od 20 polaznica s kojima smo razgovarali o ključnim temama relevantnim za svakoga, ko se odluči samostalno pokrenuti biznis. Inspirativne priče polaznica i izazovi sa kojima se susreću, za nas su dodatni pokretač da nastavimo pružati podršku ženama u poduzetništvu, koju zajedno sa svojim kupcima pružamo već petu godinu prodajom FEEL GOOD majica. Tim povodom do sada smo podržali više od 300 bh. poduzetnica koje su na početku ili već razvijaju svoje poslovne priče." - rekla je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm drogerie markt d.o.o.
Nakon toga, uslijedila je radionica koja je, nakon dana ispunjenog brojnim novim lekcijama, dodatno potaknula hrabrost i pripomogla da vizulaziraju kako će izgledati 2025. godina.
Naime, sve polaznice akademije dobile su prazan canvas, škare, ljepilo i papire uz koji su započele kreirati svoju viziju za 2025. godinu.
Znamo koliko je vizualizacija važna u ostvarenju cilja, a već su prve slike na canvasu, pokazale su da nas čeka itekako sjajnih 365 dana.
Photowall sa snažnom porukom
Atmosfera s dm akademije
U nastavku vam donosimo ostatak atmosfere s dm akademije i radujemo se novim FEEL GOOD pričama koje tek dolaze te ćemo uživati u posmatranju rasta i cvjetanja svih ideja i snova o kojima smo jučer razgovarali.
* * *
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!