TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 25.12.2024.

"ZARA sniženje počinje!" - za mnoge najiščekivanija rečenica godine.

 

Večeras, u 20h, korisnici ZARA aplikacije imaju ekskluzivnu priliku da prvi zavire u sezonske popuste. Sat vremena prije nego što sniženja budu dostupna široj publici, možete osigurati savršene komade za predstojeće praznike i posebne prilike, a sve iz udobnosti vašeg doma.

 

Foto: @ninastrauss



Ako već planirate šta nositi za svečane večere, doček Nove godine ili posebne proslave, naša preporuka su dva neodoljiva trenda: baršunaste haljine i haljine sa šljokicama.

 



Baršun je savršen izbor za sofisticirani izgled, dok su šljokice nezaobilazne kada želite zablistati i unijeti dozu glamura. ZARA vam omogućava da zablistate u prazničnim danima, a sniženja su prava prilika da to učinite uz značajne uštede. Bring it on!

 

BARŠUNASTE HALJINE
 


HALJINE SA ŠLJOKICAMA

 

* * *
Naslovna fotografija: @home_of_blossom

FOTO: @home_of_blossom


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!