TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 19.9.2023.

Amina je diplomirana produkt dizajnerica na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, a njen rad je nominiran na ZGDW u kategoriji Tekstilni i modni dizajn.


Realizirala je niz studentskih projekata iz polja produkt i modnog dizajna, radeći uporedo kao kostimograf i scenograf. Njen akcenat je na slobodi, prirodnosti, praktičnosti i momentu magičnog u dizajnu.

"Umjetničko izražavanje prožima se kroz pomno birane teme projekata s dozom promišljanja o odnosu forme i funkcije. Dizajn je način života i razmišljanje, svakodnevno nastojanje da unaprijedimo i inoviramo budućnost dizajnerske scene, lokalno i globalno." - rekla je Amina Musić.

Nominovani su radovi ma i kekino, koji kroz igru i slobodu pokreta preispituju odnos društva prema trudnici i odijevanju, kao i dječiju intimu.




Haljina za trudnicu ma je rad kroz koji se proteže niz istraživanja na temu trudnoće kao psihičkog i pojavnog dijela promjena, ali i historijskog, socijalnog i kulturološkog poimanja trudne žene. Kao produkt rada nastala je unikatna haljina za upotrebu u svakodnevnim prilikama, ali s ciljem da se u njoj žena osjeća posebno i da se slavi ljepota i snaga ženskog trudnog duha i tijela. Haljina je kreirana tako da bude udobna i da se mijenja s tijelom trudnice tokom različitih faza trudnoće, ali i kroz postporođajni period.

Trudnoća kao faktor opstanka svijeta posmatrana kroz prizmu dizajna je neizmjereni poligon istraživanja. Suočavajući se s nizom teorijskih i činjeničnih medicinskih ukazivanja vezanih za trudnoću, u spoju sa svim, dovelo je do krajnjeg rješenja - haljine koja spaja estetsko, funkcionalno i dekorativno. Istraživački rad u polju inkluzivnog dizajna je velika odgovornost i izazov. Haljina kao sinteza istraženog javila se prirodno i dala svjetionik za dalji rad u polju rješenja estetske funkcionalnosti s idejom da se žena osjeća posebno, da se slavi ljepota i snaga trudnog ženskog tijela.




Haljina je oblikovana s ciljem da bude udobna, sastoji se iz dva dijela čime je omogućeno da dio koji pokriva stomak sužava i širi. Haljina je realizovana u prozračnom, prirodnom lanu i dekorisana transferisanjem prirodnog bilja na tkaninu i fiksiranjem dekoracije. Misao vodilja je ostala duboko usađena u budućnosti opstanka, jer bez poroda nema ni čovjeka, a mi smo dio budućnosti, samim tim važno je istraživati posebnost trudnica i olakšavanje njihove svakodnevnice preko dodira posebnosti i osjećaja nesputanosti.




Dekica kekino preispituje pojam intime kod djeteta, pokušavajući da razvije odnos između produkta i magičnog svijeta mašte.
Dječija deka nastala je iz koncepta “žabice”, igre gatalice koja kod djece razvija maštu i kreativnost beskonačnog spajanja, slaganja i razlaganja.




Zbog svoje forme i oblika “žabica” podsjeća na sklapanje manjih dijelova koji čine veću cjelinu. Bitan je odnos djeteta i dekice sa strane psihologije i onog što svaka individua doživljava kao svoju dječiju, najraniju intimu.




Unošenjem boja i geometrije želja je oživjeti igru žabica na nekonvencionalan način kroz produkt, dekicu za djecu koja će sadržavati kvalitete samog savijanog papira. Na taj način odrasla osoba će evocirati mentalne uspomene, a dijete u svojoj dobi stvarati prostor za skrivanje u svijet dječije intime. Deka za djecu u formi žabice omogućava djetetu pokrivanje prilikom spavanja, igru savijanja dekice na različite načine i sakrivanje igračaka kako bi se razvile motoričke sposobnosti u dobi bebe.




Produkt je visoke estetske prirode koji potiče maštu i razvija dječiju intimu. Sistem slaganja u formu žabice je simboličke prirode, jer proizilazi iz instiktivne reakcije na riječ intima.

Nagrade se dodjeljuju u obliku priznanja, na otvorenju Zagreb Design Weeka, 26. Septembra. ZGDW ove godine traje od 26. septembra do 1. oktobra.

* * *
Foto: Amina Musić


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!