TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.3.2022.
YOUNG LIONS BiH i ove godine ponovo poziva mlade kreativne lavove i lavice iz marketinške industrije, da se prijave na takmičenje u tri kategorije: PR, Digital i Dizajn.
Takmičenje će se održati online i otvoreno je za sve učesnike i učesnice do 31 godine starosti, uključujući i one koji su rođeni nakon 24.06.1990. godine.
YOUNG LIONS BiH takmičenje se odvija u sklopu Internacionalnog Cannes Young Lions Competition i pod pokroviteljstvom Branding konferencije. Ovo je jedinstvena prilika da svoje lavovski dobre ideje mladi takmičari i takmičarke predstave cijelom svijetu. Prijave za YOUNG LIONS BIH zvanično su otvorene od petka, 25.03. i trajat će sve do 08.04.2022. godine.
Koncept takmičenja je jednostavan i jasan – tim koji se takmiči čine dva mlada kreativca ili kreativke. Pred njima će se naći mnogobrojni izazovi, a oni imaju 24 sata da samostalno odgovore na iste. YOUNG LIONS BIH takmičenje će se održati putem Zoom platforme 13.04., žiriranje će se obaviti dan poslije 14.04., a 15.04. će se proglasiti pobjednici. Pobjednički tim (Grand Prix) od dva mlada lava/lavice će predstavljati Bosnu i Hercegovinu na online takmičenju Cannes Young Lions.
„Od prve godine osnivanja, Young Lions BiH takmičenje je služilo kao svojevrsni benchmark stanja kreativnosti, i budućeg razvoja advertajzing industrije u BIH. Ideja je jasna. Ako imamo mlade snage spremne da „grizu“, onda se imamo čemu nadati. Ova ideja se odražava i u sloganu ovogodišnjeg takmičenja, koje poziva mlade lavice i lavove da iskorače i pokažu šta i koliko mogu.“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije VIA MEDIA.
Ukoliko smatrate da će vaša kreativnost i lavovska borba osigurati mjesto na ovogodišnjem Cannes Young Lions takmičenju i titulu Grand Prix, pozovite svog partnera u kreativnosti i prijavite se ne kasnije od 08. aprila 2022. godine na sljedećem linku.
Vrijeme je za najkreativnije mlade umove Bosne i Hercegovine. „Cannes you bite?“
***
Naslovna fotografija: Via Media PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!