TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 17.3.2025.

Young Lions BiH 2025 ponovo otvara arenu za mlade kreativce željne izazova! Ako misliš da tvoj mozak najbolje funkcioniše pod pritiskom, ovo je tvoja prilika da pokažeš šta znaš i osvojiš put na svjetsku scenu!

 

Osmo izdanje ovog prestižnog takmičenja održat će se 16. aprila u Sarajevu, a prijave za timove od dvoje mladih (do 30 godina) – bilo da ste agencijski lavovi ili freelanceri slobodnog duha – otvorene su do 11. aprila 2025.

Ne čekaš inspiraciju, zar ne? Prijavi se odmah putem stranice younglionsbih.ba i pokaži da imaš ono što je potrebno da budeš mladi lav kreativne industrije!

 



Format takmičenja ostaje nepromijenjen – pretendenti na titulu mladih lavova imat će 24 sata da odgovore na brief u jednoj od tri kategorije: Design, PR i Digital.

Kako bi imali sve potrebne uslove za rad, učesnici će biti smješteni u zatvoreni prostor opremljen svim neophodnim alatima, gdje će moći neometano raditi na svojim rješenjima.

 



Kao i prethodnih godina, takmičenje se odvija pod pokroviteljstvom Branding konferencije, a u organizaciji agencije Via Media. Pobjednički tim osvaja plaćeni put u Cannes, gdje će se takmičiti na Cannes Young Lions takmičenju – jednom od najprestižnijih globalnih nadmetanja u kreativnoj industriji.

Lavovi ne čekaju prilike – oni ih osvajaju! Prijavi se i izbori za svoje mjesto u Cannesu!

* * *
Naslovna fotografija: unsplash.com


Bonjour

Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima!

TEKST: Bonjour.ba - PR

Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima! Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima!

Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.

Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.

 

hell_01_bonjour_ba
 

Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.

 

 

Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te  su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.

 

hell_04_bonjour_ba
 

„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.

 

hell_03_bonjour_ba
 

HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!