TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 17.10.2024.
Završeno je treće izdanje Woman.Comm konferencije, vodećeg komunikacijskog događaja u BiH.
Pod motom „Snaga komunikacije“ dvodnevna konferencija je, u Bosanskom kulturnom centru, okupila rekordan broj posjetilaca, gotovo 500. Posjetioci su imali priliku čuti edukativna predavanja, inspirativne govore i panel diskusije o bitnim društvenim temama, te najnovijim trendovima u industriji, brendiranju, umjetnoj inteligenciji i brojnim drugim temama.
Sve to su im prezentovali vodeći stručnjaci iz svijeta marketinga, medija, kreativne industrije, poslovne zajednice, te umjetnici i poznate ličnosti iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Makedonije, Slovenije i šire.
"Naš cilj je bio okupiti stručnjake koji mogu ponuditi drugačije poglede na trenutne trendove i izazove u industriji i omogućiti učesnicima da prošire svoja znanja i vještine. Vodile su se diskusije o integraciji umjetne inteligencije u poslovne procese, kao i o ulozi brendova u kreiranju pozitivnih društvenih promjena. Osim toga, nastojali smo da razgovaramo i o važnim društveno odgovornim temama, a to je rodno zasnovano nasilje jer nam je cilj da upravo Woman.Comm Club, kao komunikacijska platforma, bude mjesto koje potiče na društveno odgovornu komunikaciju kako nas osobno, članica, tako i naših partnera i društva uopšte“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Jedna od panelistica, hrvatska umjetnica Ida Prester, ukazala je na problem femicida u regiji i hitnost rješavanja. Svoj doprinos dala je tako što je napisala i zajedno sa kolegama iz regije otpjevala pjesmu Štit.
„Da pošaljemo poruku krika ženama da smo tu, da mislimo na njih i da ćemo im pružiti podršku, ali stalno se pitam, hoćemo li im stvarno pružiti podršku? Da li smo tu samo deklarativno, u jednoj pjesmi/spotu ili smo tu kao društvo sa svim institucijama da pomognemo tim ženama koje su u problemu“, kazala je Ida Prester.
Komunikacijska industrija u ringu sa AI?
Predavači i panelisti podijelili su svoja iskustva o tome kako odgovorno koristiti inovacije i alate u industriji, s posebnim fokusom na etička pitanja i društvenu odgovornost, no također se i rekapituliralo šta smo do sada naučili, a važno je za budućnost?
„Živimo u vrijeme tehnoloških promjena što će razultirati velikim kulturološkim i društvenim promjenama, a kako će to izgledati pojma nemam. Ono što se sada dešava je jako zanimljivo jer su umjetnici nekad gradili kreativnost na ramenima svojih prethodnika, danas to radi AI, nastavlja ono što smo mi započeli i na taj način umjetnu inteligenciju koristimo u svakodnevnom poslu. Da li će nas potpuno zamijeniti, nije to toliko važno, jer nešto ćemo sigurno raditi, ako ne isti posao, radit ćemo nešto drugo. Ljude koji su obrađivali zemlju početkom 19. vijeka, danas su zamijenili strojevi, ali oni i dalje rade. Ja se tehnologije ne bojim i samo se nadam da ćemo je iskoristiti za nešto super“, poručio je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik full service agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Da je ljudska kreativnost „jača“ u odnosu na AI složio se i Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika i profesor na Akademiji likovnih umjetnosti na Odsjeku za grafički dizajn koji je poručio:
„Svojim studentima savjetujem da se osim istraživanja, koje se radi kada se kreira kampanja, oslone na svoj instinkt, kojeg mi kao ljudi posjedujemo i da potraže u sebi onu prvu reakciju koja ih vodi dalje u kreaciji, a to je nešto što AI ne može uraditi. Motivišem struku i studente da je koriste, ali i da uđu u ring sa njom i ponude autentična rješenja“.
Govorilo se i o važnosti brendiranja države od čega danas uveliko ovisi ugled koji one ostvaruju u svijetu. Kako bi se Bosna i Hercegovina riješila imidža nesigurne zemlje, koji iako činjenično neosnovan ipak zbog ratne prošlosti nažalost jeste dominantan, prof. dr. sc. Božo Skoko je naglasio kako je identifikovano jako puno zajedničkih vrijednosti svih naroda koji mogu poslužiti za brendiranje države i promjenu percepcije. Jedna od njih je i bh. merak koji bi zasigurno poslužio za kreiranje pozitivnog imidža.
Treća Woman.Comm konferencija je otvorila raspravu o brojnim značajnim temama, edukovala i najavila trendove, a nakon spuštanja zavjesa već počela pripreme za četvrto izdanje.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Trudnoća vas mijenja u tišini. Bez najave, u hodu. Nekad kroz sitne promjene na koži, nekad kroz osjećaj u stomaku, a najviše kroz novu svijest da više niste sami. Tada se javi potreba da sebi budete nježniji i da u svemu što birate postoji smisao.
Zato su neki proizvodi kao savjeti koji se šapuću na kafi, pokloni koji dolaze s osmijehom i rečenicom: „Vjeruj mi, ovo ti treba.“
U ovom članku nećete pronaći slučajne preporuke, već one koje su prošle kroz ruke trudnica, testirane u stvarnim noćima bez sna, danima s natečenim nogama i onim trenucima kad vam je samo trebao dodir nježnosti.
Prva pomisao na prirodnu njegu: Weleda
Weleda je godinama prisutna tamo gdje je potrebna, a to je u najosjetljivijim trenucima prve njege, prve trudnoće, prvih dodira.
Nije samo stvar tradicije ili lijepih ambalaža jer Weleda je jedna od samo dvije kozmetike na svijetu koja nosi sve važne certifikate organske kozmetike što znači da ono što nanosite na kožu stvarno je blago i za vas i za bebu.
Upravo iz te filozofije pažnje i dodira koji ne zaboravljamo, dolazi saveznik njege u trudnoći koji preporučujemo: Weleda puter za trudnice.
Zašto baš on?
Ovaj puter za trudnice traži da stanete. Da dodirnete stomak. Da se povežete sa sobom. Da njegujete, ali i osluškujete i to je, možda, najveća vrijednost ovog proizvoda.
Puter je gust, bogat, ali se topi na dodir. Bez parfema, bez iritacija, bez suvišnih obećanja. Samo čista formula s organskim kakaom, shea puterom i uljem sjemenki suncokreta, koja pomaže da koža ostane elastična i njegovana.
Nema jak miris, nema svjetlucavi sloj, ali ima ono što vam treba osjećaj da ste se pobrinuli za sebe i za onoga koga nosite. Možete ga kupiti ovdje.
Jastuk za trudnice u obliku slova “U”
U trudnoći čak i jednostavne stvari poput toga kako ćete zaspati, postanu ozbiljna misija. Leđa zatežu, stomak smeta, bokovi traže nešto mekše. Zato žene koje su ga probale kažu da je trudnički jastuk u obliku slova “U” bio jedna od boljih odluka koje su donijele.
Punjenje od silikonskih vlakana ostaje meko, ali se ne ulegne, a navlaka od pamuka prozračna je i nježna prema koži.
Zašto baš on?
Zato što vas oslobađa stalnog traženja “nekog boljeg položaja” i što je još važnije, ne ostaje samo trudnički. Nakon poroda, postaje podrška pri dojenju, mjesto gdje beba leži dok vi konačno imate dvije slobodne ruke.
Mama grudnjak za dojenje
I dok vam tijelo i dalje mijenja ritam, a beba postaje stvarnost u naručju, dolazi i nova faza njege. Ovaj put ona koja traži funkcionalnost, udobnost i mnogo strpljenja. Grudi postaju osjetljive, a svaki sloj odjeće mora biti nježan, ali i praktičan. Grudnjak za dojenje tu je baš zbog toga.
Bez žica, mekan, s preklopom koji se otvara jednom rukom spreman je da prati ritam dojenja, bilo gdje i bilo kad. Prilagođen je tijelu koje prolazi kroz promjene, ali i potrebama koje ne čekaju.
Zašto baš on?
Zato što kad krene dojenje, shvatite koliko znači da se sve može otvoriti jednom rukom i bez nervoze, bez presvlačenja. Ovaj grudnjak to rješava. Nježan je, praktičan i stvarno olakša svakodnevnicu.
Na kraju, možda se ništa od ovoga ne čini krucijalnim, ali kada dođu oni dani kada vam tijelo ne odgovara, beba plače, a vi samo tražite nešto poznato i mekano ovi mali saveznici postaju ogromni.
Zato ih dijelimo dalje jer trudnoća i majčinstvo su vrijeme za podršku, a ova tri izbora su upravo to podrška, spakovana u nježnu rutinu.
Foto: @fakander
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!