TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 31.5.2024.
Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.
Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.
“Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.
Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.
Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.
“Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.
Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.
U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.
Dobitnici Digital Cup
CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo
ECO CAMPAIGN - Hemofarm
E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina
INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN - Bingo
INNOVATIVE CAMPAIGN - Grand Kafa
INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo
PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo
CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon
INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta
Dobitnici Influencer Awards
TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić
REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić
MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz
MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić
LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović
FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić
FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka
COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović
FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić
CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili
INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić
Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ilda Ilda | FOTO: @clara.milano
Zemlja hiljadu jezera, aurora borealisa i, očito, najveće sreće! Po osmi put zaredom, Finska je zauzela prvo mjesto na Svjetskom izvještaju o sreći za 2025. godinu, ostavljajući ostatak svijeta da se pita: "Šta to oni rade tako dobro?"
Prate je Danska, Island i Švedska, dok su u prvih deset još i Norveška, Nizozemska, Kostarika, Izrael, Luksemburg i Meksiko.
Ko stoji iza izvještaja?
Svjetski izvještaj o sreći objavljuje se svake godine i rezultat je saradnje Gallupa, Centra za istraživanje dobrobiti Univerziteta u Oxfordu, Mreže za održiva razvojna rješenja Ujedinjenih naroda i uredniškog odbora samog izvještaja. Podaci dolaze iz Gallupovog Svjetskog istraživanja, koje analizira odgovore ljudi iz više od 140 zemalja.
Kako se mjeri sreća?
Ispitanici ocjenjuju kvalitet svog života na skali od 0 do 10. Osim subjektivnog doživljaja sreće, uzimaju se u obzir faktori poput BDP-a po stanovniku, socijalne podrške, očekivanog životnog starenja u dobrom zdravlju, ličnih sloboda, velikodušnosti i nivoa korupcije.
Tajna finske sreće
Finska se godinama drži na vrhu zahvaljujući visokom nivou povjerenja u društvu, snažnom sistemu socijalne sigurnosti i optimizmu. Ključna razlika je u tome što sreća u skandinavskim zemljama nije vezana samo za materijalno, već i za osjećaj sigurnosti, jednakosti i povezanosti u zajednici.
Ko je još u vrhu?
Pored Finske, u samom vrhu liste nalaze se:
Zanimljivo je da je Kostarika po prvi put ušla u top 10, dok su zemlje poput Švicarske i Australije ispale sa liste najsretnijih.
Šta možemo naučiti od njih?
Dok Finska i njene okolne zemlje već godinama održavaju vodeće pozicije, ostatak svijeta može naučiti važne lekcije: građenje povjerenja u zajednici, jačanje socijalne podrške i optimizam mogu biti ključni faktori za povećanje sreće.
Gdje je BiH na listi?
Prema Svjetskom izvještaju o sreći za 2025. godinu, Bosna i Hercegovina zauzela je 56. mjesto od 147 zemalja. U poređenju sa zemljama bivše Jugoslavije, BiH je ispred Crne Gore (71. mjesto), Hrvatske (72. mjesto) i Sjeverne Makedonije (86. mjesto).
U regionu, najbolje rangirana zemlja je Slovenija na 19. mjestu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!