TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2024.

Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.


Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.




Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.




Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.



Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.



Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude   na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.

Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.




U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.




Dobitnici Digital Cup 

CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo

ECO CAMPAIGN - Hemofarm

E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina

INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN  - Bingo

INNOVATIVE CAMPAIGN  - Grand Kafa

INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo

PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita

SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo 

CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon

INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta


Dobitnici Influencer Awards

TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović 

SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić

REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić 

MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz 

MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić 

LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović

FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić 

FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka 

COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović 

FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić

CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili

INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić


Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Bi li tvoje kuhanje prošlo test Mirana Karića? 3 okusa, 1 chef i prstohvat pravog začina.

TEKST: Bonjour.ba

Bi li tvoje kuhanje prošlo test Mirana Karića? 3 okusa, 1 chef i prstohvat pravog začina. Bi li tvoje kuhanje prošlo test Mirana Karića? 3 okusa, 1 chef i prstohvat pravog začina.

Mnogi mladi danas vjeruju da je kuhanje dugotrajan i komplikovan proces, rezervisan samo za one s ozbiljnim kulinarskim vještinama.

Istina je potpuno drugačija jer dovoljno je nekoliko svježih sastojaka i kašika pravog začina da na stolu imate jelo koje izgleda i miriše kao iz restorana.
 

 

Upravo to je pokazala kulinarska radionica uz chefa Mirana Karića, kreirana u saradnji Vegete i Bonjour.ba, gdje su gosti otkrili da je kuhanje ne samo strašno… dobro, već i strašno jednostavno uz Vegetu.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_2_bonjour_ba

Bonjour_Vegeta_article-01

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_9_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_10_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_11_bonjour_ba
 

Na početku radionice goste su pozdravili predstavnik kompanije Podravka BiH, Haris Arnautović, direktor marketinga i Ana Ćavar, direktorica i vlasnica portala Bonjour.ba. 
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_5_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_2

 Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH  
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_7_bonjour_ba

Ana Ćavar, direktorica  i vlasnica portala Bonjour.ba i Miran Karić

 

U uvodnom obraćanju Haris je istaknuo kako Vegeta u Bosni i Hercegovini ima i posebnu emotivnu vrijednost, podsjetivši da je za njen razvoj zaslužna profesorica Zlata Bart, Travničanka čija je ideja promijenila kuhanje u cijelom regionu. Ana je, pak, naglasila važnost zajedničkog druženja i otkrivanja novih okusa, a oboje su na kraju „kašiku“ prepustili chefu Miranu Kariću da vodi ostatak kulinarske radionice.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_6_bonjour_ba-1
 

Chef Miran Karić otkriva trikove jednostavnog kuhanja


Chef je odmah na početku razbio mit da su wokovi rezervisani za profesionalne kuhare. Kroz radionicu je pokazao kako se wok može pripremiti u nekoliko poteza: nasjeckati, ubaciti, začiniti i uživati. Svaki gost iskusio je da kulinarska magija ne zavisi od vještine, nego od inspiracije i pravih začina koji izvlače najbolje iz svakog jela.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_4

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_888-1

Bonjour_Vegeta_article-07


 

Šta se desi kad prepustite kuhanje gostima ili ko je iznenadio chefa?


Okruženje je gostima dalo dodatni osjećaj opuštenosti. Nije se radilo o savršenoj tehnici, već o uživanju u kuhanju bez pritiska. U mirisu povrća i zvuku tave, gosti su shvatili da je cijeli proces zapravo vrlo jednostavan.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_55

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_20_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_21_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_700_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_22_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_24_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_28_bonjour_ba

Pokazi svoje najbolje blue

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_27_bonjour_ba

 

Umjesto takmičenja, radionica se pretvorila u opušteno druženje. Gosti su se kroz smijeh i spontane trenutke prepustili kuhanju, a svaki wok nosio je svoj šarm. 
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_30_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_31_bonjour_ba

Bonjour_Vegeta_article-06

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_33_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_34_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_35_bonjour_ba


Neki su prvi put držali wok u rukama, drugi su već imali svoje trikove, ali svima je zajedničko bilo jedno: niko nije ostao gladan, a svi su imali razlog da se smiju. Upravo tada se vidjelo koliko Vegeta zna izvući najbolje iz svakog pokušaja i pretvoriti ga u dobar rezultat.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_999

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_40_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_25_bonjour_ba-1
 


Dok je Maja Čengić Miralem s osmijehom pratila kako wok postaje zvijezda večeri, Ajla Kurtović i Zerina Suyabatmaz su otkrivale prve trikove uz miris povrća na tavi. Naida Kadić, Nikolina Sablić i Magdalena Paradžik unijele su dodatnu dozu energije u druženje.

 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_59_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_60_bonjour_ba

Hajrudin Šišić pokazao je da mu wok nije nepoznanica, a Iman Karović se pobrinula da niko ne ostane gladan. Zajedno su činili šaroliku ekipu koja je najbolje dokazala da kuhanje, uz pravi začin, postaje igra.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_41_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_875
 

Završni station otkrio je koliko se lako može prilagoditi svaki wok. Na kraju se pokazalo da nije važno da li ste tim riža ili tim nudle jer čim se umiješala kašika Vegete, sve je dobilo onaj strašno dobar okus.


 vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_54_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_55_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_100

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_50_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_52_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_53_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_91_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_90_bonjour_ba
 

Malo začina za uspomenu

 

Goste je na odlasku dočekalo malo iznenađenje, a to je poseban Vegeta poklon box kojeg čini Vegeta Original, Smoked i Sweet Chili kao podsjetnik da se strašno dobri trenuci iz radionice mogu ponoviti i kod kuće.

 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_gift_
 

Za sve one koji vole okus, ali ne žele komplikacije, poruka je jednostavna: pokažite svoje najbolje uz Vegetu i otkrijte da je kuhanje strašno… dobro.

Posebnu energiju cijelom druženju dale su i fotografije s photowalla, gdje su gosti ostavili svoj pečat na danu ispunjenom strašno dobrim okusima i smijehom.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_3_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_14_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_13_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_10_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_6_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_4_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_2_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_1_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_9_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_12_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_8_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_50_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_11_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_7_bonjour_ba
 

A pitate se kako su izgledala jela na kraju ili koja kombinacija je izazvala najviše smijeha? Sve to pogledajte u našem reels-u na Instagramu.
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravkom

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba    
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!