TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 30.10.2023.
Dragi naši čitatelji/- ice,
mogli ste primijetiti da smo na našem Instagram profilu podijelili anketu u kojoj smo pitali upravo vas za informacije o tome kakav sadržaj vam je potreban u ovim izazovnim trenucima. Raduje nas činjenica da nas većina vas ohrabruje da nastavimo kreirati lijepe, inspirativne priče, no želimo dati pažnju i dijelu vas koji je istaknuo važnost i potrebu za temama o mentalnom zdravlju i razgovorima sa psiholozima.
Moramo reći da je to smjer u kojim mi na Bonjour.ba želimo ići, tako donosimo savjete stručnjaka o tome kako se nositi s vlastitim emocijama.
Kao naša prva tema, govorimo o anksioznosti. Iako opširan pojam, koji se dijeli u nekoliko različitih kategorija, mi danas govorimo općenito o anksioznosti i kako se nositi s istom.
Traumatska događanja u svijetu ostavljaju dubok trag na pojedinca, ali i na zajednice diljem svijeta. Anksioznost se javlja kao prirodna reakcija tijela i uma uslijed ovakvih dešavanja.
Svaku priču o mentalnom zdravlju, posebno anksioznosti možemo početi s dva savjeta.
Prihvatanje vaših emocija
Psihologinja Dr. Sarah Mitchell napominje da je prihvaćanje vlastitih emocija ključno. "Anksioznost nakon traumatskih događanja je prirodna reakcija. Nemojte se osuđivati zbog svojih osjećaja, već ih prihvatite i izrazite."
Ok je tražiti profesionalnu pomoć, ali i podršku od najbližih
Psihijatar Dr. Michael Turner ističe važnost konzultiranja stručnjaka. "Profesionalna pomoć, poput terapije ili psihijatrijskog savjetovanja, može vam pomoći da razgovarate o svojim strahovima i pronađete strategije za prevladavanje anksioznosti."
Dr. Emily Sanchez, socijalni psiholog, potiče povezivanje s drugim osobama. "Podrška od prijatelja, obitelji ili zajednice može vam pomoći da se osjećate manje izolirano i podijelite svoje osjećaje s drugima."
No, različiti uzroci trauma zahtijevaju i različite pristupe. Ako govorimo o trenutnim traumatičnim dešavanjima u svijetu važno je napomenuti:
Koristite snagu vašeg uma, educirajte se
S vijestima koje nam dolaze iz različitih medijskih kanala, važno je da se i sami educirate o dešavanjima, ali i o tome kako vi možete reagovati na ista. Iznimno je važno da u izazovnim momentima razmišljate i o soluciji problema.
Tačno, kao pojedinac se možete osjećati bespomoćno, no:
,,Onima koji su ugroženi mnogo znači da znaju da nisu sami. Nikada nemojte dozvoliti da vam iko kaže da je ono što radite nevažno.'' - Desmond Tutu.
Razmislite na koji način vi kao jedinka možete donijeti promjene, napravite mentalnu ili stvarnu listu i krenite od 1. stavke. Da li će to biti širenje vijesti o dešavanjima, donacijama ili pak nečemu drugom, važno je držati se svog cilja.
Psihijatrica Dr. Laura Reynolds predlaže postavljanje malih ciljeva. "Postavljanje malih, ostvarivih ciljeva svakodnevno vam može pomoći da se osjećate bolje i usmjerite prema budućnosti."
Nemojte se uspoređivati s drugima
Psihoterapeutkinja Dr. Maria Alvarez naglašava važnost praćenja vlastitog tempa. "Nemojte se uspoređivati s drugima. Svaka osoba prolazi kroz proces ozdravljenja na svoj način i svom tempu."
Sumirajmo navedene savjete:
Za mnoge su ova traumatska dešavanja podražaj za vlastita iskustva te se svi sa svojim emocijama nose na drugačiji način stoga budite blagi jedni prema drugima.
* * *
Foto: Unsplash.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!