TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.9.2024.
Jeste li spremni za budućnost marketinga?
U Sarajevu će se 2. i 3. oktobra 2024, održati Sarajevo Marketing Summit, tako će glavni grad BiH, po 11. put zaredom biti centar marketinške industrije i mjesto okupljanja vodećih domaćih, regionalnih, ali i međunarodnih stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija i poslovnog razvoja. Bit će ovo prilika za sve profesionalce iz industrije da istraže najnovije trendove, tehnologije i inovativne pristupe koji oblikuju moderni marketing.
Ovogodišnja tema, "Changing Tomorrow Now", u fokus donosi ubrzane promjene koje trenutno transformiraju marketing i postavljaju nove temelje za budućnost industrije.
Učesnici će imati priliku prisustvovati predavanjima eminentnih govornika, ali i panel diskusijama u kojima će predstavnici najjačih kompanija iz BiH, regije i svijeta, dijeliti svoja iskustva o temama kao što su:
Na konferenciji ćete moći poslušati konkretne primjere i case studyje koji će vam pomoći da unaprijedite svoje marketinške strategije, a kroz najavljene panel - diskusije i prezentacije dobit ćete nove ideje za svoje buduće projekte, osiguravajući da vaša kampanja bude inovativna i relevantna u poslovanju.
Osim bogatog programa, Summit pruža posebnu mogućnost networkinga gdje će učesnici moći razmijeniti ideje, steći nova partnerstva i proširiti svoju mrežu kontakata.
Samim sudjelovanjem na ovakvom događaju svoj brend i kompaniju predstavljate spremne za budućnost u kojoj potrošači uvijek očekuju više i bolje!
Ubrzane promjene zahtijevaju brzo prilagođavanje – iskoristite priliku i upoznajte se sa alatima, ali usvojite i neophodna znanja, koja će vam omogućiti da uvijek budete korak ispred konkurencije.
Registracija je otvorena, a zbog velikog interesa preporučujemo da svoje mjesto osigurate na vrijeme.
Za više informacija i kotizaciju, posjetite web stranicu ovdje.
Partner ovogodišnje konferencije je Ministarstvo kulture i sporta KS, zlatni sponzor Telemach, prijatelji projekta: Podravka Grupa, Dr. Oetker, la Bomba, Hercegovina Produkt, EurCompany, Smoki, Violeta, Argeta, Grand, MI99, Mak Zara.
Organizator 11. Sarajevo Marketing Summita je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Naslovna fotografija: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!