TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.2.2015.
Nije tajna da volimo zajedničke projekte bh.kreativaca, no nažalost rijetko kada imamo priliku uživati u zanimljivoj, domaćoj beauty priči, stoga nas i jesu razveselili materijali u Mario Klein Studio potpisu.
Naime, u želji da pokažu ono što znaju, fotograf Mario Klein i vizažistica Naida Đekić su udružili snage i svoj rad predstavili kroz beauty transformaciju blogerice Ajle Hodžić.
„U ovom editorijalu smo težili odstupiti od stereotipa standardne fotografije jednog modnog blogera, u obliku svojevrsnog eksperimenta, te primarno posvetiti pažnju samom modelu i njenoj ljepoti, dok njena garderoba dobiva ulogu onoga što je upotpunjuje. Na taj način dobivamo svojevrstan konflikt, gdje se standardna norma fokusa na odjeću bori sa željom da se istakne model i njene mogućnosti transformacije kao osobe. Ekspresija lica, šminka, poza modela i položaj u kadru, pričaju mnogo suptilniju, ali i slojevitiju priču nego sama odjeća, te se na taj način teži prikazati jedan 'visual' urbane djevojke, djevojke koja se utapa u društvenu cjelinu i kao takva, živi životom i iza objektiva kamere.“, pojasnio nam je Mario svoju ideju kao fotograf.
Naida, kao vizažistica koja je napravila transformaciju je dodala: „Kada je riječ o make-upu, moja želja je bila uskladiti ga sa outfitom pa je inspiracija ležala u grunge stilu. Crni, pomalo neuredan i sjajni 'smokey eyes look' je ono kako bi opisala krajnji rezultat ovakvog stila šminke. Jake konture lica sa istaknutim jagodicama, blistava koža, bez rumenila i svijetlim obrvama... Pomalo edgy i smjelo - upravo ono što smo Ajla, Mario i ja željeli od ovog photoshootinga. Uz sve to, bio mi je i izazov da, Ajlu koja inače bira prirodni izgled kada govorimo o make-upu, predstavim u drugom stilu što je na kraju rezultiralo odličnom beauty pričom.“
Editorijal je započet s klasičnom fotografijom i svijetlim make up-om gdje je prikazan Ajlin klasičan, svakodnevni izgled tj. onako kako ona zapravo i izgleda u svakodnevnom životu. Taj portret je samo uvod u transformaciju koja slijedi, a koju možete pogledati u nastavku.
***
Foto: Mario Klein Studio
Make-up: Naida make up and artwork
Model: Ajla Hodžić
TEKST: Emina Smaka | FOTO: Sanela Babić i Studio Soba za Bonjour.ba
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!