TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 26.10.2023.

Jučer je završena 2. Woman.Comm konferencija, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.

Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.

„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
 

Tko su dobitnici No Limit BiH Advertising Festivala?


Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Agenciji Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

 

Via Media tim

 

„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

 

Haris Mujanović

 

Bonjour.Garden in The City osvojio je broncu u kategoriji ‘Event’

Presretni smo što je event koji smo organizirali u partnerstvu s Via Media nagrađen od strane stručnog žirija i što u BiH kreiramo iskustvene  događaje koji pomiču granice. Ocjenjivali su se kreativnost, izvedba i postignuti rezultati, a kada je sinoć tijekom dodjele odjeknulo ime 'Bonjour', bila je to stručna potvrda da idemo u pravom smjeru kada govorimo o postavljanju novih standarda u organizaciji eventa na bh. tržištu.
 

https://www.youtube.com/watch?v=4iswwVBzEGI


Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

„Rekordan broj prijava potvrđuje da bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima." - poručili su iz organizacije Festivala.

 

Nagrade NO LIMIT BH Advertising festivala:

 

Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP
Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija
Bronza:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

Kreativna upotreba podataka:

Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

Kreativna upotreba medija:

Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group
Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini
Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener

Dobrobit društva:

Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele
Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam
Bronza: Aquarius za rad Snižena

Grafički dizajn:

Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja
Srebro:  Aquarius Banja Luka za Demofest
Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.

Produkt dizajn:

Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.
Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba
Bronza:  Aquarius za rad Mate čaj

PR ili Odnosi s javnosti:

Zlato: McCann za rad Nemam ti kad
Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

Event: 

Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.
Srebro: Via Media za Branding konferenciju
Bronza: Bonjour.ba za Garden in The City

Integrisane kampanje: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate
Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Digital:

Podkategorija Web stranice i aplikacije:

Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film
Srebro: Aquarius za rad Kapp
Bronza: Degordian za rad Marko Babić

Komunikacija na društvenim mrežama:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian za Golden Cube
Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča

Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH

Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:

Zlato: Mita Group za Mobello
Srebro: Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga
Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener
Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Zvuk: 

Zlato: Aquarius za rad  Nema brige za Gige
Srebro: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Bronza: Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

Print & Publikacije:

Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!
Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

Print oglasi:    

Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke                        

Plakati:

Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice
Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke
Bronza: McCann za Coca-Cola

Film:

Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu
Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane
Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige

OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:

Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

KREATIVAC GODINE:

Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

Bingo!

GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:                          

Agencija Via Media

 

***
Foto: Promo


Bonjour

Bi li tvoje kuhanje prošlo test Mirana Karića? 3 okusa, 1 chef i prstohvat pravog začina.

TEKST: Bonjour.ba

Bi li tvoje kuhanje prošlo test Mirana Karića? 3 okusa, 1 chef i prstohvat pravog začina. Bi li tvoje kuhanje prošlo test Mirana Karića? 3 okusa, 1 chef i prstohvat pravog začina.

Mnogi mladi danas vjeruju da je kuhanje dugotrajan i komplikovan proces, rezervisan samo za one s ozbiljnim kulinarskim vještinama.

Istina je potpuno drugačija jer dovoljno je nekoliko svježih sastojaka i kašika pravog začina da na stolu imate jelo koje izgleda i miriše kao iz restorana.
 

 

Upravo to je pokazala kulinarska radionica uz chefa Mirana Karića, kreirana u saradnji Vegete i Bonjour.ba, gdje su gosti otkrili da je kuhanje ne samo strašno… dobro, već i strašno jednostavno uz Vegetu.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_2_bonjour_ba

Bonjour_Vegeta_article-01

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_9_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_10_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_11_bonjour_ba
 

Na početku radionice goste su pozdravili predstavnik kompanije Podravka BiH, Haris Arnautović, direktor marketinga i Ana Ćavar, direktorica i vlasnica portala Bonjour.ba. 
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_5_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_2

 Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH  
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_7_bonjour_ba

Ana Ćavar, direktorica  i vlasnica portala Bonjour.ba i Miran Karić

 

U uvodnom obraćanju Haris je istaknuo kako Vegeta u Bosni i Hercegovini ima i posebnu emotivnu vrijednost, podsjetivši da je za njen razvoj zaslužna profesorica Zlata Bart, Travničanka čija je ideja promijenila kuhanje u cijelom regionu. Ana je, pak, naglasila važnost zajedničkog druženja i otkrivanja novih okusa, a oboje su na kraju „kašiku“ prepustili chefu Miranu Kariću da vodi ostatak kulinarske radionice.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_6_bonjour_ba-1
 

Chef Miran Karić otkriva trikove jednostavnog kuhanja


Chef je odmah na početku razbio mit da su wokovi rezervisani za profesionalne kuhare. Kroz radionicu je pokazao kako se wok može pripremiti u nekoliko poteza: nasjeckati, ubaciti, začiniti i uživati. Svaki gost iskusio je da kulinarska magija ne zavisi od vještine, nego od inspiracije i pravih začina koji izvlače najbolje iz svakog jela.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_4

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_888-1

Bonjour_Vegeta_article-07


 

Šta se desi kad prepustite kuhanje gostima ili ko je iznenadio chefa?


Okruženje je gostima dalo dodatni osjećaj opuštenosti. Nije se radilo o savršenoj tehnici, već o uživanju u kuhanju bez pritiska. U mirisu povrća i zvuku tave, gosti su shvatili da je cijeli proces zapravo vrlo jednostavan.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_55

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_20_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_21_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_700_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_22_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_24_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_28_bonjour_ba

Pokazi svoje najbolje blue

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_27_bonjour_ba

 

Umjesto takmičenja, radionica se pretvorila u opušteno druženje. Gosti su se kroz smijeh i spontane trenutke prepustili kuhanju, a svaki wok nosio je svoj šarm. 
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_30_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_31_bonjour_ba

Bonjour_Vegeta_article-06

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_33_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_34_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_35_bonjour_ba


Neki su prvi put držali wok u rukama, drugi su već imali svoje trikove, ali svima je zajedničko bilo jedno: niko nije ostao gladan, a svi su imali razlog da se smiju. Upravo tada se vidjelo koliko Vegeta zna izvući najbolje iz svakog pokušaja i pretvoriti ga u dobar rezultat.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_999

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_40_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_25_bonjour_ba-1
 


Dok je Maja Čengić Miralem s osmijehom pratila kako wok postaje zvijezda večeri, Ajla Kurtović i Zerina Suyabatmaz su otkrivale prve trikove uz miris povrća na tavi. Naida Kadić, Nikolina Sablić i Magdalena Paradžik unijele su dodatnu dozu energije u druženje.

 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_59_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_60_bonjour_ba

Hajrudin Šišić pokazao je da mu wok nije nepoznanica, a Iman Karović se pobrinula da niko ne ostane gladan. Zajedno su činili šaroliku ekipu koja je najbolje dokazala da kuhanje, uz pravi začin, postaje igra.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_41_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_875
 

Završni station otkrio je koliko se lako može prilagoditi svaki wok. Na kraju se pokazalo da nije važno da li ste tim riža ili tim nudle jer čim se umiješala kašika Vegete, sve je dobilo onaj strašno dobar okus.


 vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_54_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_55_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_100

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_50_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_52_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_53_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_91_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_90_bonjour_ba
 

Malo začina za uspomenu

 

Goste je na odlasku dočekalo malo iznenađenje, a to je poseban Vegeta poklon box kojeg čini Vegeta Original, Smoked i Sweet Chili kao podsjetnik da se strašno dobri trenuci iz radionice mogu ponoviti i kod kuće.

 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_gift_
 

Za sve one koji vole okus, ali ne žele komplikacije, poruka je jednostavna: pokažite svoje najbolje uz Vegetu i otkrijte da je kuhanje strašno… dobro.

Posebnu energiju cijelom druženju dale su i fotografije s photowalla, gdje su gosti ostavili svoj pečat na danu ispunjenom strašno dobrim okusima i smijehom.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_3_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_14_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_13_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_10_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_6_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_4_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_2_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_1_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_9_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_12_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_8_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_50_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_11_bonjour_ba

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic_photowall_7_bonjour_ba
 

A pitate se kako su izgledala jela na kraju ili koja kombinacija je izazvala najviše smijeha? Sve to pogledajte u našem reels-u na Instagramu.
 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravkom

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba    
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!