Madonna i dalje u ulozi kućanice za D&G
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTIKao i u prošloj kampanji branda Dolce & Gabbana, Madonna je u središtu pozornosti, ovaj put ne samo kao kućanica, nego i centralna figura matrijarhalne talijanske obitelji. Domenico Dolce je tom prilikom izjavio: "Obožavamo Madonnu, ona je istinska zvijezda i ikona koju obožavaju sve generacije". Inspiraciju za kampanju dizajneri i pjevačica su ponovno pronašli u ulozi talijanske glumice Anne Magnani, ovaj put u filmu Mamma Roma, snimljenom šezdesetih godina prošlog stoljeća.
"Zahvaljujući uspjesima prošlih kampanja, svidjela nam se ideja da sa ovom ispričamo priču. Usput, obožavamo Madonninu izvedbu kućanice. Zahvaljujući dosadašnjem radu, ona, Steven Klein i mi smo postali uigran tim i jako se dobro razumijemo. Svaki put kada radimo zajedno, dijelimo ideje, tako da svi sudjelujemo aktivno u procesu donošenja odluke", rekao je Stefano Gabbana.
Ovog puta Madonna je kupovala namirnice sa 'svojim sinom' tinejdžerom, uživala u ručku s obitelji, igrala se s bebom, zamolila baku da joj pomogne pri šivanju, pozirala za obiteljski portret, ali i dobila priliku da odabere pijetla. Pogledajte fotografije reklamne kampanje kuće Dolce&Gabbana za sezonu jesen/zima 2010/2011.
A.S.