TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 22.10.2018.

S dolaskom jesenskih dana, u fokusu naših kombinacija upravo su traperice. Komad je to koji je istovremeno nonšalantan, udoban, seksipilan i demokratičan...

Kada govorimo o brendovima koji redovito donose moderan pogled na klasične traper komade, među njima svakako se ističe Levi's koji kroz kolekcije kreira modele inspirirane uličnom modom koje ćete poželjeti u vašoj garderobi i svakodnevnim kombinacijama.

Detalji su ti koji unose svježinu i daju zaigranu notu trapericama, a upravo je poderane traperice s Levi's etiketom u svoju modnu svakodnevnicu dodala i bh.voditeljica Ana Bavrka. Ana je traperice s pomalo iznošenim vintage izgledom za šetnju gradom dodatno naglasila trendi duksericom u kontrastnoj zelenoj nijansi s prepoznatljivim Levi's logotipom.

modamo levis ana bavrka 01 02

Logomania je jedan od mini trendova sezone, a dukserice su odavno favorit brojnih street style zvijezda koje su kroz svoja izdanja pomaknule granicu njene nosivosti i učinile ih djelom svakodnevnih kombinacija.
Uz jeans jaknu koja je obogaćena toplim krznom, Ana je kombinirala udobne bijele Levi's tenisice i ruksak u identičnoj boji. Ova je kombinacija još jedan sjajan pokazatelj da bazični komadi iz ormara mogu kreirati itekako zabavna izdanja, koja će osim udobnosti, osigurati i stylish izgled.

modamo levis ana bavrka 01 01

modamo levis ana bavrka 01 04

modamo levis ana bavrka 01 05

modamo levis ana bavrka 01 06

modamo levis ana bavrka 01 03

Ana nosi Levi's traperice, Levi's duksericu, Levi's jaknu, Levi's tenisice i Levi's ruksak

 


 


Bonjour

Saznajte kako dizajneri već danas biraju trendove za naredne sezone?

TEKST: Ada Ćeremida

Saznajte kako dizajneri već danas biraju trendove za naredne sezone? Saznajte kako dizajneri već danas biraju trendove za naredne sezone?

Predviđanje trendova nije samo umjetnost to je temeljna vještina koja uključuje pažljivo proučavanje kulturnih, tehnoloških i društvenih promjena koje oblikuju mišljenja potrošača.

U svijetu mode, dizajneri često imaju sposobnost da predviđaju trendove prije nego što postanu globalni fenomen. Trend forecasteri koji su stručnjaci u ovoj oblasti, koriste brojne resurse da bi prepoznali buduće modne pravce.


Foto: @elissahassan



Jedan od ključnih resursa u predviđanju trendova je sajam Première Vision u Parizu, koji se održava dva puta godišnje. Ovaj prestižni sajam okuplja dizajnere, proizvođače tkanina, dobavljače materijala i mnoge druge profesionalce u industriji mode.

Première Vision omogućava dizajnerima da otkriju najnovije inovacije u tekstilu, boji, tkaninama i priboru, nudeći im uvid u to što će dominirati modom u nadolazećim sezonama. Osim toga, sajam pruža priliku za suradnju i razmjenu ideja, što je presudno za stvaranje budućih trendova.


Foto: @wearepremerevision

Foto: @elissahassan

 

Na sajmu su također izložene knjige na koje se dizajneri se oslanjaju. To su trend knjige kao što su NextLook kolekcija knjiga, koje se izdavaju dva puta godišnje. Ove knjige pružaju opsežnu analizu boja, materijala i stilova koji će diktirati naredne sezone.


Foto: @elissahassan



NextLook, na primjer, pomaže dizajnerima da istraže buduće trendove kroz detaljne mood boardove, palete boja i uzorke tkanina. Korištenjem ovih resursa, dizajneri mogu stvoriti kolekcije koje će zadovoljiti zahtjeve tržišta, predviđajući ono što će biti popularno mnogo prije nego što se to zaista dogodi.


Foto: Next Look



Također nude tematske smjernice koje se temelje na globalnim događanjima, društvenim promjenama i kulturnim kretanjima. To omogućava dizajnerima da razvijaju kolekcije koje su u skladu s vremenom i potrebama tržišta.

Ove knjige pomažu dizajnerima da ostanu relevantni, predviđajući koje će modne ideje biti na vrhuncu popularnosti, čak i prije nego što postanu široko prihvaćene.

 



Za nas, ovo je važno jer nam daje uvid u to koliko moda ima svoju logiku i strategiju. Svijet mode je umrežen i precizno usmjeren, nije sve toliko spontano koliko se čini.

Kroz ovo razumijevanje, možemo svjesnije pristupiti modi i prepoznati na vrijeme što će postati popularno. Ipak, iako industrija postavlja okvire, konačan izraz ostaje u našim rukama. Način na koji biramo i kombinujemo odjeću, kako interpretiramo trendove i prilagođavamo ih vlastitom stilu, to je ono što modu čini ličnom i jedinstvenom.


***
Naslovna fotografija: @elissahassan


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!