Bili smo dio jedinstvenog Kérastase Club eventa u Splitu na kojem smo uživali svim osjetilima
Tekst:Bonjour.ba/PR
KOSAU Kérastase timu itekako dobro znaju da smo vizualna i osjećajna bića.
Naime, nerijetko nas pojedine mirisne note, ali i estetika, podsjete na određene momente, drage ljude. Upravo zato smo znali da će svaki moment trodnevnog Kérastase Club druženja u Splitu biti ugodan, luksuzan doživljaj za sva osjetila. Filozofija vrhunske njege kose, nije samo u tretmanu za kosu, nego cjelokupnom osjetilnom iskustvu kroz koje Kérastase vodi sve svoje klijente.
Od dolaska u hotelsku sobu gdje nas je dočekao udobni Kérastase Club jastuk uz svileni ogrtač i masku za spavanje preko nevjerojatne vožnje brodom tijekom zalaska sunca do Kérastase tretmana u salonu i parfemske radionice uz koju smo naučili više o mirisnim notama, bilo je ovo putovanje koje se ureže duboko u pamćenje.
Još od davne 1964. godine pa sve do danas, Kérastase se svojim renomiranim statusom izdigao te postavio određene ljestvice u svijetu ljepote, a svakom svojom linijom proizvoda, tržište započinje novu revoluciju. Vrhunski proizvodi i riječima neopisivi salonski tretmani, odavno zbrajaju milijune obožavatelja diljem svijeta. Edukacija, podjela iskustva i znanja, ali i proslava uspješnog postojanja Kérastase-a, bili su povod K Club trodnevnog eventa održanog u Splitu, u luksuznom Le Méridien Lav hotelu.
Najbolji frizeri iz premium Kérastase salona, influenceri te predstavnici medija među kojima je bila naša Dijana, iz čak šest zemalja regije, uživali su u Splitu.
Kroz jedinstvene radionice i edukacije osnažili su i fokusirali sva osjetila te time dodatno razumijeli Kérastase iskustvo. Prvu večer je slijedilo krstarenje brodom oko Splita uz nezaboravan zalazak sunca, šum valova i miris mora. U ovom uistinu spektakularnom ambijentu, uzvanici su uživali uz zvuke saksofona te u okusima svježe pripremane tune i plodova mora.
Putovanje „5 osjetila“ nastavilo se i sljedećeg dana. Influenceri i predstavnici medija uputili su se u tri Kérastase frizerska salona, AK Hair, D'Art i Animi, gdje su se prepustili u ruke vrhunskih frizera i uživali u Kérastase tretmanima.
Moć mirisa bila je apsolutni pogodak ovog putovanja, a prezentirana je putem predavanja i radionice koje je održala specijalna gošća eventa, parfumerka Francesca Bianchi. Njezino ime dobro je poznato svim ljubiteljima niche parfema, a kad ih jednom imate priliku probati, ljubav se događa istog trenutka. Iako posjeduje diplomu iz područja povijesti umjetnosti, od malih nogu velika je ljubiteljica parfema, a da strast prema parfemima pretvori u životni poziv, inspirirala ju je knjiga o prirodnoj parfumeriji.
O parfemima uči i eksperimentira cijeli život, a živjela je u nekoliko europskih gradova. Međutim, na stvaranje vlastite linije parfema odlučila se u Amsterdamu, gdje i danas živi. Stvaranje parfema opisuje kao intelektualni proces koji nastaje iz želje za izražavanjem koncepata, osmišljavanjem ideja i evociranjem stanja uma.
Parfemi Francesce Bianchi, koje u potpunosti sama osmišljava, odišu senzualnošću i provokativnošću, vjerojatno kao posljedica fokusa na ljudsku prirodu i intimu. Tako je s uzvanicima podijelila svoje inspirativno i dugogodišnje iskustvo te stečeno znanje, a na veliku radost, okupljeni su i sami imali priliku isprobati i testirati parfeme. Zašto baš parfemska radionica? Olfaktivno iskustvo važan je segment Kérastasea, a radionica Francesce Bianchi uspješno je približila čitav proces pomnog odabira pravih mirisnih nota. Tijekom ove posebne, unikatne radionice saznali smo i koje su parfemske note dio naših omiljenih Kérastase proizvoda.
U šarmantnom vrtu Arta Caffea održana je i radionica refleksologije, gdje je u fokusu bilo osjetilo dodira, također važna komponenta Kérastase iskustva i tretmana vlasišta. Dodir kroz opuštanje je nešto u čemu pogotovo uživamo kada provodimo vrijeme u salonu. Pranje kose iznimno je važno, djeluje smirujuće i odmiče stres, kojeg danas ne nedostaje.
Drugi dan, odnosno gala večeru sa pomno biranim jelima koja su oduševila svačije nepce, dodatno je uljepšala pjevačica Džejla Ramović.
Posljednjeg dana eventa, održano je edukativno predavanje za frizerske salone i njihove predstavnike, a sve s ciljem kako unaprijediti svoje poslovanje.
Bilo je to putovanje tijekom kojeg smo naučili da zaslužujemo proizvode kreirane baš po našoj mjeri, koji će nas razmaziti, učiniti da se osjećamo posebno, kao i čije će nas mirisne note iz sata u sat dodatno motivirati i buditi samopouzdanje.
Kérastase je danas profesionalni brand za njegu kose u svijetu broj jedan, koji svoje luksuzne proizvode prodaje u više od 37 tisuća salona u 65 zemalja. Dobitnik je mnogih prestižnih nagrada kao što je ELLE International Beauty Awards gdje je ženska kupka iz linije Genesis proglašena šamponom godine.
Cilj brenda Kérastase danas, isti je kao i nekada – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose. Uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljeđu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima. Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same. Kada je riječ o salonima, Kérastase kroz linije nudi opuštajuće tretmane na koje se vrlo lako naviknuti, a povjerenje klijenata koje uživa već godinama, dokazuje koliko je znanja i iskustva uloženo u svaki proizvod. Do neke novog Kérastase poglavlja, pozivamo i vas da zakoračite u Kérastase svijet.
XOXO
***
Foto: Damira Kalajzić / Kerastase